نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

فرجام خونین خواستگار کینه جو

منبع
خراسان
بروزرسانی
فرجام خونین خواستگار کینه جو

خراسان/ متهم جواني که از خانواده‌اي به دليل جواب رد به خواستگاري اش کينه به دل داشته و دست به قتل مسلحانه زده و جان سه عضو يک خانواده بي گناه را در قلعه گنج گرفته و از صحنه جنايت گريخته بود، کشته شد.

خواستگار کينه  جو در شهر قلعه گنج  در جنوب کرمان که سه نفر را کشته و دو نفر از اعضاي يک خانواده را زخمي کرده  بود،  در حالي  کشته شد که خرداد سال گذشته پس از شنيدن پاسخ  منفي به درخواست  ازدواجش  به صورت مسلحانه به خانه  اين خانواده  حمله کرد و در يک اقدام جنون آميز و هولناک (پدر، مادر و عمه خانواده) را  به رگبار بست و  به قتل رساند و در اين حادثه دو نفر ديگر از جمله دختر مورد علاقه اش  را زخمي کرد.
براساس اين گزارش، قاتل ۳۲ ساله بلافاصله از صحنه جنايت  گريخت و زخمي هاي  اين حادثه  به بيمارستان منتقل شدند که  تنها دختر و پسر خانواده از مرگ نجات يافتند.
در ادامه به سرعت تيم‌هاي امدادي و پليس در محل حادثه حاضر شدند و در همان بررسي‌هاي  اوليه  مشخص شد که سه عضو يک خانواده  هدف گلوله انتقام و کينه قرار گرفته اند که  پس از انتقال به  بيمارستان جان سپردند.
با اعلام  گزارش  اين حادثه، دستورات ويژه قضايي از سوي مقام قضايي صادر شد و گروهي از ماموران پليس آگاهي براي تحقيقات پليسي و شناسايي عامل جنايت وارد عمل شدند که دوازدهم فروردين  يکي از متهمان اين پرونده را پس از تعقيب و گريز در شهرهاي  غربي و جنوب کشور، امسال به دام  انداختند. اين گزارش حاکي است، در حالي تحقيقات و تجسس هاي کارآگاهان پليس قلعه گنج  براي دستگيري قاتل فراري ادامه داشت که رزمندگان قرارگاه عملياتي ابوذر (يگان تکاوري ۱۱۶ امام هادي (ع) کهنوج) با همراهي ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي قلعه گنج طي يک عمليات منسجم که از ساعات پاياني سه شنبه گذشته آغاز شده بود، موفق شدند بامداد چهارشنبه پنجم شهريور قاتل مسلح فراري را شناسايي کنند.
فرمانده انتظامي استان کرمان دراين باره گفت: قاتل از خرداد سال گذشته که مرتکب قتل شده بود به همراه برادرش در تعقيب پليس قرار داشت که همدستش ابتداي امسال دستگير شد.
سردار عبدالرضا ناظري افزود: طي اقدامات اطلاعاتي و عملياتي و پس از اطمينان از حضور قاتل در کوه هاي اطراف قلعه گنج، متهم بامداد روز گذشته (چهارشنبه ) در مواجهه با پليس و تعقيب و گريز کشته و از مخفيگاه وي  يک قبضه اسلحه جنگي با چهار خشاب و مقاديري مهمات کشف شد.
وي خاطرنشان کرد:  اين قاتل، سابقه سرقت مسلحانه، تيراندازي و قاچاق مواد مخدر را در کارنامه سياه  خود دارد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره