نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

وزیر بهداشت دلخور شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
وزیر بهداشت دلخور شد

ايسنا/ وزير بهداشت با انتشار يک پست اينستاگرامي در صفحه خود از بي‌توجهي و ساده‌انگاري نسبت به بيماري کوويد – ۱۹ انتقاد کرد.

 متن منتشر شده توسط دکتر سعيد نمکي به شرح زير است:

«پس از روزهاي سخت و نفس‌گير و مهار موارد ابتلا و مرگ و مير در اقصي نقاط کشور با تلاش شبانه روزي همکارانم و شهادت، ابتلا و زمين‌گير شدن تعدادي از آن‌ها و نزديک شدن مجدد مرگ و ميرها به سمت دو رقمي اي‌کاش تواني، اختياري، ابزاري يا مددي فراتر از تمنا و خواهش و التماس داشتم تا با اين ترددهاي بي‌رويه براي روزهاي سخت‌ خيز مجدد بيماري و زحمت و گرفتاري همکارانم مضطرب نمي‌شدم و تا اين حد از مظلوميت، خستگي و بردباري‌شان شرم‌ساز نمي‌گشتم.

اي کاش مي‌توانستم با تمسک به شيوه‌هايي سختگيرانه‌تر و تاديب اندکي که رعايت نمي‌کنند و با بي‌توجهي حقوق شهروندي انبوهي را که رعايت مي‌کنند زير پا مي‌گذارند در مهار بيماري توفيقات بيشتري تقديم مردم نازنين سرزمينم کنم. گرچه شهادت منتهي آرزوي ما در خدمتگزاري به مردم دردمند کشورمان است اما اي کاش عزيزترين فرزندان رنج‌کشيده‌مان به‌عنوان مدافع سلامت قرباني ساده‌انگاري و بي‌توجهي گروهي نمي‌شدند و اي کاش همگان با رعايت شيوه‌نامه‌ها فرصت بازتواني ديگرمان ببخشند تا اگر خدايي ناکرده پاييزي سخت در راه بود همکاران رنجورم شاداب و با طراوت همچون گذشته در مقابل هجمه سنگين بيماري تاب آورند و اي کاش هنگامي که براي تهيه مايحتاج روز مبادا التماس مي‌کنم گروهي دردنامه‌هايم را تقاضاي عادي در شرايط غير اضطراري نپندارند و اي کاش خداوند به حرمت شب‌هاي سوزناک عزاي حسيني اين بلا را از جان ملت امام حسين (ع) و عالم بشريت دور کند و اي کاش... .»

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar