نماد آخرین خبر

قدردانی از عزاداران و هیئات مذهبی بخاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
قدردانی از عزاداران و هیئات مذهبی بخاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی

آخرين خبر/ وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي با توجه به رعايت شيوه‌نامه‌هاي بهداشتي در مراسم عزاداري محرم، در پيامي از وعاظ، مداحان، مديران و اعضاي هيئات مذهبي و مردم قدرداني کرد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا، سعيد نمکي در اين پيام نوشت: با آرزوي قبولي عزاداري هاي همه عزيزان در دهه اول محرم الحرام و پاسداشت رشادت، آزادگي و مظلوميت سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و ياران باوفايش مراتب قدرداني خود و کليه همکارانم را از بزرگواراني که در هواي گرم تابستان و در آفتاب داغ ظهر عاشورا در فضاي باز و تحمل سختي بخصوص در استان هاي گرمسير کشور، شيوه نامه هاي بهداشتي را رعايت فرمودند اعلام مي دارم.

وي افزود: گرچه در نقاط محدودي گروه هاي اندکي به تمناي اينجانب و همکارانم وقعي ننهادند مع الوصف جمعيت کثير عاشقان حضرت سيدالشهدا (ع) با رعايت کليه اصول شرمسارشان کردند و تاسوعا و عاشورايي متفاوت و باشکوه در تاريخ کشورمان رقم زدند. سلامتي، عزت و توفيق روزافزون همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

قدرداني رئيس پليس کشور از عزاداران و هيئات مذهبي

به گزارش تسنيم، سردار حسين اشتري، ضمن قدرداني از عزاداران و هيئات مذهبي در رعايت دقيق دستورالعملهاي بهداشتي، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکر هستيم که به مردم توفيق داد امسال هم عزاداري خالصانه خود براي حضرت سيد الشهدا (ع) و ياران با وفايش را انجام داده و ارادت خود را به پيشگاه آن حضرت نشان دهند که ان‌شاءالله اين عزاداريها مورد قبول حضرت حق قرار گيرد.

رئيس پليس کشور با بيان اينکه عزاداري براي سيد و سالار شهيدان تعطيل‌بردار نيست و فقط ممکن است شکل و برنامه‌هاي آن متفاوت باشد، گفت: امسال عليرغم شيوع بيماري کرونا نه تنها از شور عزاداري‌ها کم نشد بلکه مردم ما نشان دادند در عين رعايت دقيق مسايل بهداشتي عزاداري براي آقا ابا عبدالله الحسين (ع) را انجام مي‌دهند و اجازه نخواهند داد چراغ مجالس عزاداري خاموش شود.

وي افزود: وظيفه خود مي‌دانم از تمام عزاداران و هيئات مذهبي در جاي جاي ايران اسلامي تشکر و قدرداني کنم که به فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) لبيک گفته و دستورالعملهاي بهداشتي را در برپايي عزاداري براي سيد و سالار شهيدان رعايت کردند.

اين مقام ارشد انتظامي، اطاعت از ولايت را درس بزرگ نهضت عاشوراي حسيني (ع) عنوان کرد و گفت: عزاداران عزيز نشان دادند که در هر شرايطي گوش به فرمان رهبر و ولي امر خود هستند.

اشتري متذکر شد: امروز افتخار بزرگ نيروهاي انتظامي، سربازي براي ولايت و پاسداري از ارزشهاي انقلاب اسلامي است و در اين مسير از هيچ تلاش و کوششي دريغ نمي‌کنند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar