نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

سند مالکیت قله «بل» شهرستان اقلید به نام دولت صادر شد

منبع
ميزان
بروزرسانی
سند مالکیت قله «بل» شهرستان اقلید به نام دولت صادر شد

ميزان/ مديرکل ثبت اسناد و املاک فارس با اشاره به صدور سند قله «بل» شهرستان اقليد به نام دولت، گفت: با اشراف به اينکه صدور اسناد اين اراضي از مهم ترين راهکارها در جلوگيري از تعدي افراد سودجو و فرصت طلب مي باشد حرکت خود در اين راستا با محوريت دفاع از حقوق بيت المال را تداوم خواهيم بخشيد.

سيد مهدي هاشمي گفت:با همت اداره ثبت اسناد و املاک اقليد سند قله "بل" در اين شهرستان به نام دولت جمهوري اسلامي صادر و به اداره منابع طبيعي و آبخيزداري اقليد تسليم شد.
مديرکل ثبت اسناد و املاک فارس، ادامه داد: از برنامه‌هاي اين اداره کل در سرعت بخشي به صدور اسناد ملي و دولتي در صورت تداوم همکاري اين ادارات و ارسال نقشه‌هاي مبتني بر استاندارد‌هاي کاداستر و سامانه شميم است.
همچنين وي مستندسازي اراضي ملي را ضامن حفظ و حراست از اين اراضي برشمرد و خاطرنشان کرد: با اشراف به اينکه صدور اسناد اين اراضي از مهم‌ترين راهکار‌ها در جلوگيري از تعدي افراد سودجو و فرصت طلب مي‌باشد حرکت خود در اين راستا با محوريت دفاع از حقوق بيت المال را تداوم خواهيم بخشيد.
گفتني است کوه بل به معناي بلند، مرتفع‌ترين قله کوهستان سفيد از منطقه زاگرس و بلندترين کوه استان فارس مي‌باشد که در بخش مرکزي شهرستان اقليد واقع شده است. اين کوه با ارتفاع ۳ هزار و ۹۴۳ متر يازدهمين قله بلند ايران محسوب مي‌شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar