نماد آخرین خبر

سردار اشتری: هیچ یک از خدمات ناجا در ایام کرونا متوقف نشد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
سردار اشتری: هیچ یک از خدمات ناجا در ایام کرونا متوقف نشد

ايسنا/ فرمانده نيروي انتظامي گفت: در ايام کرونا تمام مراکز درماني و بيمارستان‌هاي ناجا براي خدمات‌دهي به عموم و پذيرش بيماران اختصاص داده شد و در اين ايام تعداد زيادي از همکاران ما درگير بيماري کرونا شدند اما هيچ يک از خدمات ما متوقف نشد.

سردار حسين اشتري ۲۳ شهريورماه در ديدار با نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه نيروهاي مسلح علاوه بر تامين نظم و امنيت براي مردم، در تمامي عرصه‌ها خدمت‌رساني  مي‌کنند، اظهار کرد: نيروي انتظامي از همان روزهاي ابتدايي شيوع کرونا در کشور براي خدمت‌رساني ورود پيدا کرد.
فرمانده نيروي انتظامي ادامه داد: در گام اول انبارهاي احتکار مواد موردنياز مردم از جمله ماسک، موادضدعفوني و برخي داروها شناسايي شد و با همکاري مقام قضايي در اختيار مردم قرار گرفت.
وي با بيان اينکه در ابتداي شيوع ويروس کرونا نياز به ضدعفوني معابر و مکان‌هاي عمومي به‌شدت احساس مي‌شد، گفت: وزارت بهداشت امکانات محدودي در اين حوزه داشت و نيروي انتظامي با تمام تجهيزات در اين موضوع ورود پيدا کرد.
اشتري در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط پليس فتا در ايام شيوع کرونا براي ساماندهي فضاي مجازي و جلوگيري از تشويش اذهان عمومي، بيان کرد: در اين راستا حدود سه‌هزار تارنما شناسايي شد و به کساني که به ايجاد رعب و وحشت و تشويش اذهان عمومي مي‌پرداختند تذکرات لازم داده شد و تعدادي از افراد نيز احضار و تحويل مقامات قضايي شدند.
فرمانده نيروي انتظامي در ادامه با بيان اينکه ناجا در اجراي طرح فاصله‌گذاري اجتماعي و طرح‌هاي محدوديتي بسيار موفق عمل کرد، يادآور شد: در ايام نوروز ۷۰ هزار نفر از همکاران ناجا به صورت شبانه‌روزي در اين طرح همکاري کردند، اين در حالي بود که بسياري از ادارات يا تعطيل بودند و يا با يک سوم ظرفيت فعاليت مي‌کردند و برگرداندن خودروها از ورودي شهرها با کمترين تنش در اين ايام انجام شد.
وي تاکيد کرد: همچنين تمام مراکز درماني و بيمارستان‌هاي ناجا براي خدمات‌دهي به عموم و پذيرش بيماران اختصاص داده شد و در اين ايام تعداد زيادي از همکاران ما درگير بيماري کرونا شدند اما هيچ يک از خدمات ما متوقف نشد.
اشتري در خصوص معرفي فرمانده جديد انتظامي چهارمحال و بختياري، توضيح داد: تلاش شد تمامي انتظارت مسئولان استاني در اين انتصاب ملاحضه شود، سردار غلامزاده به علت محدوديت سني قادر به ادامه همکاري نبود اما باوجود توصيه‌هاي مسؤولان استاني براي ابقاي ايشان حکم ايشان از سال گذشته يک‌سال تمديد شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره