نماد آخرین خبر

سرقت از مغازه از طریق دریچه کولر

منبع
شرق
بروزرسانی
سرقت از مغازه از طریق دریچه کولر

شرق/ زني که با طرح نقشه و همدستي دو سارق حرفه‌اي شش ميليارد ريال از مغازه‌اي در جنوب تهران سرقت کرده بود، دستگير شد.

 پرونده‌اي با موضوع سرقت مغازه به پايگاه هشتم پليس آگاهي ارجاع داده شد. محتويات پرونده حاکي از آن بود که در ساعت اوليه سي‌ام تيرماه سارق يا سارقان با تخريب دريچه کولر وارد مغازه لوازم صوتي‌وتصويري در حوالي خيابان آذربايجان شده و اموالي را به ارزش شش ميليارد ريال سرقت کرده‌اند.

تيمي از کارآگاهان به مغازه مراجعه کردند و به اين نتيجه رسيدند احتمالا سارقان به موقعيت آشنا بودند و با مال‌باخته ارتباط نزديکي دارند. کارآگاهان در ادامه تحقيقات پليسي، موفق شدند ردپاي زني به نام سميرا را که از دوستان مال‌باخته بود، در محل سرقت پيدا کنند.

سميرا در بازجويي‌ها گفت: با توجه به اينکه با مال‌باخته دوست و در ارتباط بودم و بارها به مغازه و محل کار او تردد داشتم و با آشنايي‌اي که از مغازه داشتم، موضوع را با يکي از دوستانم به نام امير که فردي سابقه‌دار است، در ميان گذاشتم و او نيز با همدستي يک نفر ديگر نقشه سرقت را طراحي و اجرا کردند و اموال مسروقه را به شخصي به نام عزيز فروخته‌اند.

کارآگاهان در گام بعدي پس از هماهنگي با مقام قضائي، مال‌خر اموال سرقتي را دستگير و تعدادي از اموال مسروقه را در مخفيگاه مال‌خر کشف کردند. کارآگاهان در ادامه تحقيقات پليسي امير را در مخفيگاهش در حوالي خيابان جيحون دستگير کردند و او در بازجويي‌ها به سرقت با همدستي فرد ديگري به نام نيما اعتراف کرد. سرهنگ کارآگاه علي عزيزخاني، رئيس پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران، با بيان اينکه آخرين متهم پرونده به نام نيما در مخفيگاهش دستگير شد، اضافه کرد: متهمان با صدور قرار مجرميت از سوي بازپرس دادسراي ناحيه 10 تهران روانه زندان شدند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره