نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

اعدام 2 برادر شیطان صفت باند برمودا

منبع
خراسان
بروزرسانی
اعدام 2 برادر شیطان صفت باند برمودا

خراسان/ اين 2 برادر به جرم تجاوز به نواميس مردم به بيش از 10 بار اعدام محکوم شده بودند

دست و پايش مي لرزيد، از شدت ترس و وحشت هنوز هم به خوبي قادر به تکلم نبود. از بيان آن چه ساعاتي قبل بر او گذشته بود شرم داشت! نگاهش را به موزاييک هاي کف اتاق پليس آگاهي دوخته بود تا فرزندش چهره شرمگين او را نبيند! اما در همين حال آرام آرام اشک مي ريخت! اين زن جوان ناگهان در ميان بغض ترکيده اش پرده از ماجرايي هولناک برداشت و اعضاي باند مخوفي را لو داد که به او در مقابل چشمان حيرت زده و گريان فرزندش تجاوز کرده بودند و ..

 اين زن که شب بيست و پنجم آبان  سال 92 از چنگ باند معروف به «برمودا» در مشهد گريخته و خود را به نيروهاي انتظامي رسانده بود در ادامه اين ماجراي وحشتناک گفت: به همراه فرزندم کنار خيابان منتظر تاکسي بودم که يک خودروي سواري مقابلم ترمز زد من هم وقتي ديدم زن جواني در صندلي جلو نشسته است اطمينان يافتم که راننده جوان مسافرکش است به همين دليل در حالي سوار آن خودرو شدم که دوجوان ديگر نيز در صندلي عقب نشسته بودند اما وقتي خودرو مسافتي را طي کرد ناگهان فردي که در صندلي عقب بود چاقويي را زير گلويم گذاشت و با تهديد به مرگ سرم را زير صندلي برد.

اين زن که ديگر گريه امانش نمي داد، در ميان اشک هاي سرازير شده اش افزود: آن ها مرا به بيابان بردند و در برابر چشمان گريان فرزندم به من تجاوز کردند و سپس اموالم را ربودند! التماس ها و گريه هاي من هيچ تاثيري در آن سه جوان سنگدل نداشت! هر چه فرياد مي زدم شما را به خدا به من رحم کنيد! آن ها بي شرمانه تر به من هجوم مي آوردند! به طوري که تا آخر عمر نمي توانم به چهره فرزندم نگاه کنم! از او شرم دارم! مگر مي توانم چهره وحشت زده دخترم را در آن لحظه هولناک فراموش کنم! و ...

در پي شکايت اين زن جوان و مشخصاتي که او از اعضاي اين باند مخوف داد، بلافاصله کارآگاهان با کسب مجوزهاي قضايي به رديابي خودروي مورد اشاره زن جوان پرداختند و دريافتند که خودروي مذکور به سمت شمال کشور در حرکت است. آن ها در حالي که مشخصات متهمان را به کليه مراکز انتظامي اعلام کرده بودند در تعقيب خودرو به سوي استان گلستان حرکت کردند اما قبل از آن خودروي متهمان در منطقه تنگراه در کمين کارآگاهان پليس آگاهي استان گلستان افتاد و دستبندهاي قانون بر دستان چهار متهم اين پرونده گره خورد!

بنابراين گزارش، در همان بررسي هاي مقدماتي مشخص شد که چهار متهم دستگير شده از سرکردگان باند مخوف معروف به «برمودا» هستند که تحت تعقيب پليس آگاهي گلستان بودند چرا که آن ها همين جرايم را در چند شهر ديگر مانند راميار، گنبد، بندر ترکمن، کردکوي و ... انجام داده بودند. به همين دليل بازجويي از اعضاي اين باند آغاز شد و تلاش براي دستگيري ديگر متهمان مرتبط با اين باند مخوف ادامه يافت.

بررسي ها بيانگر آن بود که اعضاي باند براي تجاوز به نواميس مردم از 5 دستگاه خودروي سواري پرايد نقره اي ، پرايد سفيد، پژو 405 نقره اي و پژو پارس درحالي استفاده کرده اند که پلاک هاي آنان را هنگام ارتکاب جرم تعويض مي کردند. آنان همچنين يک دستگاه تاکسي را که از بندر ترکمن سرقت کرده  بودند براي ارتکاب جرم استفاده مي کردند. ادامه تحقيقات نشان داد: اعضاي باند که «ابوالفضل»، «علي»، «محمد» و «افسانه» نام دارند در استان هاي تهران، مازندران، خراسان رضوي ، خراسان شمالي و گلستان مرتکب جرم شده اند.

در بازرسي از مخفيگاه اين باند، تعداد زيادي کارت هاي عابر بانک متعلق به حساب اعضاي خانواده، مقادير زيادي طلا و جواهر متعلق به مالباختگان و حدود 20 ميليون تومان وجه نقد کشف و ضبط شد. گزارش حاکي است: در ادامه رسيدگي به اين پرونده حساس، 5 تن ديگر از افراد مرتبط با اعضاي باند دستگير و به پنجه عدالت سپرده شدند.
اعضاي باند «برمودا» در ادامه بازجويي ها و تحقيقات قضايي در حالي به 36 مورد تجاوز به عنف اعتراف کردند که 10 مورد آن را در مشهد انجام داده بودند.

اين گزارش حاکي است سرانجام با پايان يافتن تحقيقات، جلسات دادگاه نيز با حضور وکلاي مدافع آن برگزار شد و تعدادي از اعضاي اين باند به اعدام محکوم شدند که حکم دو برادر بعد از تاييد ديوان عالي کشور سپيده دم امروز در زندان مرکزي مشهد به اجرا درمي آيد  و پرونده محکوم به اعدام ديگر همچنان مراحل قانوني را طي مي کند.
 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره