نماد آخرین خبر

900 میلیون ضامن نجات یک مرد اعدامی

منبع
ايران
بروزرسانی
900 میلیون ضامن نجات یک مرد اعدامی

ايران/  مردي که در جريان درگيري خانوادگي يکي از بستگانش را با شليک گلوله به قتل رسانده و پس از محاکمه به قصاص محکوم شده بود، توانست با جلب رضايت اولياي دم و پرداخت 900 ميليون تومان از قصاص رهايي يابد.

رسيدگي به اين پرونده از 6 سال قبل با گزارش يک نزاع خانوادگي منجر به قتل در محله پيشاهنگي البرز آغاز شد و پس از حضور مأموران مشخص شد که فردي به‌نام نادر 27 ساله با ورود به خانه يکي از بستگانش مرتکب جنايت شده است.

در ادامه تحقيقات مشخص شد، نادر با يکي از اقوام‌شان به‌نام سعادت اختلاف قديمي داشته و روز حادثه به قصد درگيري به خانه وي رفته است. اما در اين ميان سلمان برادر سعادت که براي ميانجيگري وارد درگيري شده بود با شليک گلوله نادر زخمي و پس از دقايقي به سبب خونريزي فوت کرده است.

نادر پس از اين ماجرا و در حالي که هراسان و وحشتزده بود خودش را تسليم مأموران کرد و براي انجام تحقيقات تکميلي به پليس آگاهي البرز منتقل شد.
وي که در همان ابتدا به قتل اعتراف کرده بود گفت: من و برادر مقتول اختلاف قديمي داشتيم و چندي قبل هم با او درگير شده بودم.
به همين خاطر از سعادت کينه به دل داشتم اما قصدم قتل نبود وقتي درگيري شدت گرفت و برادرش سلمان مقابل من ايستاد و اين اتفاق رخ داد.
البته شايد اگر بعد از شليک او را به بيمارستان مي‌رسانديم زنده مي‌ماند اما پس از اصابت گلوله من و سعادت درگيري‌مان ادامه پيدا کرد و همين موضوع باعث شد تا سلمان از شدت خونريزي فوت کند.

در ادامه متهم با صدور کيفرخواست از دادسراي البرز در شعبه يکم دادگاه کيفري استان البرز محاکمه شد و قضات او را به اتهام قتل عمد به قصاص محکوم کردند. متهم حدود 6 سال در زندان ماند تا اينکه با تلاش مددکاران ندامتگاه مرکزي البرز توانست رضايت اولياي دم را با پرداخت 900 ميليون تومان جلب و از قصاص نجات پيدا کند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره