نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

آخرین وضعیت کرونا در کشور؛ ۲۷۰۵ مورد جدید به تعداد مبتلایان اضافه شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
آخرین وضعیت کرونا در کشور؛ ۲۷۰۵ مورد جدید به  تعداد مبتلایان اضافه شد

ايسنا/ سخنگوي وزارت بهداشت از شناسايي ۲۷۰۵ مورد جديد کرونا در کشور طي ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه ۱۴۰ تن نيز جان خود را از دست دادند.

 دکتر سيماسادات لاري در توضيح آخرين موارد بروز و فوتي ناشي از کوويد-۱۹ در کشور گفت:  از ديروز تا امروز ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ و بر اساس معيارهاي قطعي تشخيصي، دو هزار و ۷۰۵ بيمار جديد مبتلا به کوويد۱۹ در کشور شناسايي شد که يک هزار و ۲۹۹ نفر از آنها بستري شدند.

وي گفت: مجموع بيماران کوويد۱۹ در کشور به ۴۰۷ هزار و ۳۵۳ نفر رسيد.

لاري ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۰ بيمار کوويد۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان اين بيماري به ۲۳ هزار و ۴۵۳ نفر رسيد.

وي گفت: خوشبختانه تا کنون ۳۴۹ هزار و ۹۸۴ نفر از بيماران، بهبود يافته و يا از بيمارستانها ترخيص شده اند.

سخنگوي وزارت بهداشت افزود: ۳۸۱۱ نفر از بيماران مبتلا به کوويد۱۹ در وضعيت شديد اين بيماري تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وي، تا کنون سه ميليون و ۶۱۳ هزار و ۸۹۱ آزمايش تشخيص کوويد۱۹ در کشور انجام شده است.



سخنگوي وزارت بهداشت در توضيح استانهاي در شرايط قرمز کرونا گفت: بر اساس آخرين اطلاعات کرونا در کشور، استانهاي تهران، مازندران، گيلان، قم، اصفهان، خراسان رضوي، آذربايجان شرقي، کرمان، خراسان شمالي، سمنان، يزد، زنجان و قزوين در وضعيت قرمز قرار دارند.

وي درباره استانهاي در شرايط هشدار گفت: همچنين استانهاي آذربايجان غربي، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبيل، بوشهر، کرمانشاه، کهگيلويه و بويراحمد، خراسان جنوبي، مرکزي، ايلام، چهارمحال و بختياري، گلستان و خوزستان در وضعيت هشدار قرار دارند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar