نماد آخرین خبر

جلوگیری از قاچاق 2400 رأس دام به خارج کشور

منبع
تسنيم
بروزرسانی
جلوگیری از قاچاق 2400 رأس دام به خارج کشور

تسنيم/ جانشين مرزباني استان کردستان با اشاره به دستگيري ۶ قاچاقچي احشام، از مهار ۲ هزار و ۴۲۴ رأس دام در نوار مرزي بانه خبر داد.

سرهنگ محمد عارف سپهري با اعلام خبر جلوگيري از قاچاق دو هزار رأس دام زنده به خارج از کشور، درباره جزئيات اين خبر اظهار کرد: در پي کسب خبري مبني بر قاچاق گسترده احشام از حوزه مرزي بانه موضوع به طور ويژه در دستور کار قرار گرفت.
جانشين مرزباني استان کردستان افزود: مرزبانان حين رصد نوار مرزي با مشاهده چند قاچاقچي که به همراه گله‌هاي احشام قصد خروج غيرقانوني را از کشور داشتند، در يک عمليات موفق شدند مانع خروج  آنها به سمت کشور مقابل شوند.
وي تصريح کرد: در اين عمليات، 6 قاچاقچي دستگير و از خروج دو هزار و 424 رأس دام (گوسفند و بز) به ارزش بيش از 70 ميليارد ريال به خارج از کشور جلوگيري شد.
اين مقام انتظامي با اشاره به اشراف مرزبانان و رصد نوار مرزي استان کردستان به طور شبانه‌روزي، گفت: به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزي، تردد غير مجاز و قاچاق کالا، اقدامات گسترده‌اي در سطح مرزهاي استان انجام گرفته و مأموران با بهره‌گيري از تجهيزات فني و گشتهاي روزانه مانع هرگونه تحرک قاچاقچيان خواهند شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره