نماد آخرین خبر

کشف بیش از ۲۵۰ هزار عدد انواع ماسک در کشور

منبع
ايسنا
بروزرسانی
کشف بیش از ۲۵۰ هزار عدد انواع ماسک در کشور

ايسنا/ رئيس پليس امنيت اقتصادي ناجا از کشف بيش از ۲۵۰ هزار عدد انواع ماسک و دستگيري ۱۱ محتکر طي دو هفته گذشته در سراسر کشور خبر داد.

سردار محمدرضا مقيمي اظهارکرد: با توجه به تداوم شيوع ويروس منحوس کرونا در سطح جامعه، مأموريت‌هاي پليس امنيت اقتصادي در راستاي رصد اطلاعاتي انبارها و مراکز توزيع تجهيزات بهداشتي به طور کامل و با قوت بيشتر همانند گذشته انجام مي شود.

وي افزود: کارآگاهان پليس امنيت اقتصادي با جمع آوري اطلاعات و انجام گشت زني هاي هدفمند، افراد سودجو و اخلال گران در بازار توزيع اقلام بهداشتي و محل احتکار کالاها را شناسايي مي کنند.

رئيس پليس امنيت اقتصادي ناجا در ادامه گفت: طي دو هفته گذشته ( ۵ تا ۲۲ شهريورماه) ماموران در بازرسي از واحدهاي صنفي، مراکز توزيع و عرضه تجهيزات بهداشتي و انبارها بيش از ۲۵۰ هزار عدد انواع ماسک را کشف کردند.

وي با اشاره به اينکه ماسک هاي مکشوفه به وزارت بهداشت و در استان ها به دانشگاه هاي علوم پزشکي تحويل داده شد، اظهارکرد: طي اين مدت، ۱۱ محتکر دستگير و براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، مقيمي در پايان با اشاره به عزم جدي اين پليس براي مبارزه با احتکارکنندگان اقلام بهداشتي و ضروري از مردم خواست که در صورت اطلاع از احتکار هرنوع کالا بلافاصله موضوع را به مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اعلام کنند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar