نماد آخرین خبر

کشف یک میلیارد تومان طلاجات مسروقه در کرمانشاه

منبع
ايرنا
بروزرسانی
کشف یک میلیارد تومان طلاجات مسروقه در کرمانشاه

ايرنا/ فرمانده انتظامي استان کرمانشاه از کشف يک ميليارد تومان طلا و سکه مسروقه در شهر کرمانشاه باتلاش پليس آگاهي خبر داد که توسط پسر ناخلف از مغازه پدر و با همدستي دوستش به سرقت رفته بود.

سردار «علي اکبر جاويدان» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اعلام يک مورد سرقت از مغازه طلافروشي سطح شهر کرمانشاه، رسيدگي به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وي ادامه داد: با حضور تيم مبارزه با سرقت پليس آگاهي در محل و بررسي هاي ابتدايي، مشخص شد سارق يا سارقان به راحتي وارد مغازه طلافروشي شده و هيچ اثري از شکستگي و تخريب در آن به چشم نمي خورد.
سردار جاويدان افزود: صاحب مغازه در اظهارات خود از گم شدن کليد گاوصندوق سخن گفت و اينکه در آن لحظه شريک وي به همراه پسر و دوست پسرش در مغازه حضور داشته اند.

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدي به سراغ نفرات ياد شده رفتند که در نهايت دوست پسر صاحب مغازه در بازجويي ها به سرقت کليد گاوصندوق با همکاري پسر صاحب مغازه اعتراف و عنوان کرد در فرصتي مناسب هر ۲ اقدام به سرقت طلاجات و سکه هاي موجود کرديم.

وي گفت: در ادامه پسرناخلف نيز به همدستي با دوستش براي سرقت طلاجات مغازه پدر اعتراف و عنوان کرد آنها را در خودروي ۲۰۶ يکي از دوستانش مخفي کرده که با راهنمايي وي خودروي مورد نظر کشف و پس از بازرسي هاي لازم همه طلا و سکه هاي سرقتي کشف شد.

سردار جاويدان، همچنين از دستگيري پسر صاحب مغازه و ۲ دوستش خبر داد و گفت: همه طلاجات و سکه هاي سرقتي تحويل مالباخته شد.

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: صاحبان اصناف بخصوص مشاغلي مانند طلافروشي ها بهتر است از دوربين هاي مداربسته استفاده کرده و نسبت به حمل و نگهداري مناسب کليد مغازه خود اهتمام و دقت نظر بيشتري داشته باشند.

وي گفت: موضوع ديگري که صاحبان طلافروشي ها بايد نسبت به آن حساس باشند اين است که کليد مغازه خود را به راحتي در اختيار و دسترس ديگران قرار ندهند تا اينگونه با مشکل مواجه نشوند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar