نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

تیراندازی به رقیب عشقی در خیابان

منبع
ايران
بروزرسانی
تیراندازی به رقیب عشقی در خیابان

ايران/ چندي قبل مرد جواني در تماس با پليس از شليک دو موتورسوار به خودرواش خبر داد و گفت سوار بر خودروي پژو 206 شخصي‌ام در حال رفتن به خانه‌ام در غرب تهران بودم که موتورسيکلتي با دو سرنشين راهم را سد کردند.

او ادامه داد:ابتدا فکر کردم قصد پرسيدن آدرس دارند اما ناگهان يکي از آنها اسلحه‌اي را از زير پيراهنش بيرون آورد و به سمت من نشانه گرفت. به محض ديدن اسلحه ترسيدم و پايم را روي پدال گاز گذاشتم و فرار کردم. اما مرد مسلح شروع به شليک کرد و دو گلوله به شيشه خودروام خورد. تا به حال موتورسواران را نديده بودم و نمي‌دانم هدفشان از اين کار چه بود.با شکايت مرد جوان بلافاصله کارآگاهان اداره يکم پليس آگاهي پايتخت وارد عمل شده و به تحقيقات ميداني پرداختند. در تحقيقات از محل حادثه اسلحه متهمان پيدا شد. يکي از شاهدان که اسلحه را پيدا کرده بود آن را به مأموران تحويل داد و موضوع تيراندازي را تأييد کرد.
در گام بعدي کارآگاهان پليس به بازبيني دوربين‌هاي مداربسته اطراف محل حادثه پرداخته و شماره پلاک موتورسيکلت را به‌دست آوردند. با استعلام شماره پلاک، هويت مالک آن به‌نام خسرو شناسايي شد.
مأموران با هماهنگي بازپرس شعبه چهارم دادسراي ويژه سرقت راهي خانه مرد موتورسوار شده و خسرو را بازداشت کردند. اما متهم در تحقيقات اوليه، ادعايي متفاوت از آنچه شاکي گفته بود مطرح کرد: «مدتي قبل در اينستاگرام با دختر جواني به‌نام مهرنوش آشنا شدم. وقتي به هم علاقه‌مند شديم با هم نامزد کرديم و قرار بود بزودي ازدواج کنيم که متوجه شدم مردي به‌نام بهروز براي او ايجاد مزاحمت کرده و پيشنهاد دوستي به او داده است. از شنيدن اين موضوع خيلي ناراحت شدم و تصميم گرفتم به سراغ بهروز بروم و از او بخواهم که دست از اين کارهايش بردارد. مسير رفت و آمدش را زير نظر داشتم و مي‌دانستم که چه زماني به خانه مي‌رود. وقتي سوار خودرواش شد او را تعقيب و در فرصتي مناسب راه را بر او سد کردم. آن روز من تنها بودم و کسي هم، همراهم نبود. خواستم با او صحبت کنم تا دست از سر مهرنوش بردارد اما باهم دعوايمان شد و با جمع شدن مردم آنجا را ترک کردم. اسلحه‌اي همراهم نبود که بخواهم تيراندازي کنم.»
به دنبال اظهارات متناقض مرد جوان، به دستور بازپرس پرونده، اسلحه کشف شده براي مشخص شدن اينکه تير از آن شليک شده يا خير به اداره تشخيص هويت ارسال شد. همچنين خودروي پژو شاکي نيز براي مشخص شدن علت شکستگي شيشه بررسي خواهد شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره