نماد آخرین خبر

ترافیک سنگین در جاده چالوس

منبع
ميزان
بروزرسانی
ترافیک سنگین در جاده چالوس

ميزان/ مدير مرکز مديريت راه‌هاي سازمان راهداري آخرين وضعيت جاده هاي پرتردد کشور را تشريح کرد.

علي آشوري درباره آخرين وضعيت ترافيکي جاده‌هاي پرتردد اظهار کرد: در حال حاضر در محور چالوس مسير جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا نسا نيمه سنگين گزارش شده است.
مدير مرکز مديريت راه‌هاي سازمان راهداري گفت: تردد در محورهاي هراز، فيروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوين - رشت (رفت و برگشت) به صورت روان گزارش شده است.
وي افزود: در حال حاضر هيچ گونه مداخله جوي در محوهاي شمالي کشور ديده نمي‌شود.
آشوري درمورد وضعيت ديگر محورها گفت: در حال حاضر در آزادراه قزوين-کرج-تهران محدوده پل کلاک نيمه سنگين است و حرکت به کندي صورت مي‌گيرد.
وي با اشاره به محدوديت‌هاي ترافيکي آخر هفته اظهار کرد: تردد وسايل نقليه از ساعت ۱۵ روزهاي ۲۸، ۲۹، ۳۰ و ۳۱ شهريور، تا ٢ بامداد روز بعد از کرج و ابتداي آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و تردد وسايل نقليه از ساعت ۱۸ روزهاي اعلام شده الي ٢ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت تهران و کرج يک طرفه مي‌شود.
آشوري در ادامه افزود: تردد وسايل نقليه از ساعت ۱۷ روزهاي ۲۸، ۲۹، ۳۰ و ۳۱ شهريور تا ۲ بامداد روزهاي بعد از رودهن به آمل ممنوع است و تردد از ساعت ۱۹ روزهاي اعلام شده تا ۲ بامداد روزهاي بعد از آب اسک به سمت رودهن يک طرفه مي‌شود.
وي درخصوص اجراي محدوديت‌هاي تردد در جاده‌هاي شمالي گفت: در صورت افزايش حجم ترافيک در محورها محدوديت‌ها اجرا مي‌شود و اگر وضعيت ترافيکي عادي باشد محدوديت‌ها لغو خواهد شد.
مدير مرکز مديريت راه‌هاي کشور گفت: هموطنان براي مطلع شدن از آخرين وضعيت جاده‌هاي کشور مي‌توانند از سامانه تلفني، سايت و اپليکيشن موبايلي ۱۴۱ و همچنين سامانه پيامکي ۱۰۰۰۱۴۴ استفاده کنند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره