نماد آخرین خبر

سارق شیک‌پوش در دام پلیس

منبع
شرق
بروزرسانی
سارق شیک‌پوش در دام پلیس

شرق/  سارق شيک‌پوش بعد از دستگيري به 50 فقره سرقت لوازم داخلي خودرو اعتراف کرد.

ساعت دو بامداد ديروز مأموران کلانتري مشيريه به مرد جواني که لباسي شيک به تن داشت و در کوچه‌پس‌کوچه‌ها پرسه‌زني مي‌کرد، مشکوک شدند. مأموران در اين مرحله به سراغ مرد شيک‌پوش رفتند و در ابتدا از او خواستند وسايل داخل کوله‌پشتي خود را نشان دهد که اين مرد پس از کمي مقاومت تصميم به باز‌کردن کوله‌پشتي خود گرفت.

در بازرسي از داخل کيف دو عدد ضبط و مانيتور خودروهاي خارجي و ابزار و وسايل سرقت کشف شد. متهم پس از انتقال به کلانتري ادعا کرد يکي از ضبط‌ها خراب بوده و آن را نزد يک تعميرکار برده بود و با توجه به اينکه اين ضبط قابل تعمير نبود، اقدام به خريد يک ضبط ديگر کرد. در تحقيقات پليسي مشخص شد که هر دو ضبط و مانيتور سالم و متعلق به خودروي تويوتا است.

متهم که ديگر راهي جز اعتراف نداشت اعتراف کرد با توجه به اينکه محل سکونتش در همان منطقه مشيريه است با پاي پياده به خيابان‌هاي اطراف خانه‌اش مي‌رفت و هر يک شب در ميان سيستم صوتي و تصويري خودروها را سرقت مي‌کرد و فرداي آن روز وسايل سرقتي را مي‌فروخت. متهم در ادامه اعتراف کرد در اين مدت بيش از 50 خودرو را در منطقه جنوب شهر هدف سرقت قرار داده است.
سرهنگ سيدامين موسوي، رئيس کلانتري 169 مشيريه، درباره اين پرونده گفت: با تحقيقات اوليه از متهم، سارق شيک‌پوش براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد. کشف جزئيات پرونده ادامه دارد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره