نماد آخرین خبر

توضیح آموزش و پرورش از ابتلای معلمان یک مدرسه به کرونا

منبع
ايسنا
بروزرسانی
توضیح آموزش و پرورش از ابتلای معلمان یک مدرسه به کرونا

ايسنا/ در پي درج خبري در برخي رسانه‌ها مبني بر مثبت شدن تست کروناي معلمان يک مدرسه در منوجان به ويروس کرونا، رئيس اداره اطلاع رساني و روابط عمومي آموزش و استان کرمان با تاييد ابتلاي سه نفر از معلمان دبستان ام ابيها منوجان به ويروس کرونا گفت: سه معلمي که تست کرونا ي آنها مثبت اعلام شده نسبت فاميلي دارند و از يک خانواده هستند و هيچ گونه ارتباطي بين ابتلاي اين معلمان به کرونا با بازگشايي مدارس وجود ندارد.

مهران باهري در تشريح اين خبر گفت: به محض اعلام علائم اوليه کرونا ويروس توسط اين همکاران به مدير مدرسه در دومين روز از بازگشايي مدارس کلاس هاي درس متعلق به اين سه خانم معلم تعطيل شده و دانش آموزان نيز در قرنطينه خانگي هستند.

وي با بيان اينکه حفظ سلامت جسماني دانش آموزان و همکاران فرهنگي خط قرمز آموزش و پرورش استان کرمان است اظهارکرد: با توجه به پيگيري آموزش از طريق ۴ روش حضوري، مجازي، مدرسه تلويزيوني و بسته هاي آموزشي يادگيري محور هيچ اجباري مبني بر حضور دانش آموزان در مدارس نيست.

باهري گفت: هر سه هفته يکبار از مراکز بهداشت در شهرستان ها و مناطق استان گزارشي از وضعيت سلامت دريافت مي‌کنيم و  طبق گزارش‌هاي دريافتي تصميم‌گيري مي‌کنيم که فعاليت مدارس به چه صورت ادامه پيدا کند.

رئيس اداره اطلاع رساني و روابط عمومي آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اوليا  و دانش آموزان در صورتي عدم رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي را در مدارس مشاهده کردند از طريق سامانه ارزيابي عملکرد به نشاني اينترنتي http://shekayat.medu.ir  مي‌توانند به ما اطلاع رساني کنند تا بررسي‌هاي لازم انجام شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar