نماد آخرین خبر

پرداخت وام خرید لپ تاپ و موبایل به دانشجویان

منبع
مهر
بروزرسانی
پرداخت وام خرید لپ تاپ و موبایل به دانشجویان

مهر/ رئيس صندوق رفاه دانشجويان گفت: اولويت اختصاص وام ضروري در سال تحصيلي جديد با دانشجوياني خواهد بود که وام را براي تهيه اقلام مورد نياز آموزش مجازي مي‌خواهند.

ناصر مطيعي درباره اختصاص وام ويژه کمک خريد تجهيزات ارتباطي با آموزش‌هاي مجازي در سال تحصيلي جديد گفت: در اين رابطه طي بخشنامه‌اي که قرار است به دانشگاه‌ها ابلاغ کنيم، اولويت اختصاص وام ضروري با دانشجوياني خواهد بود که اين وام را براي توسعه ابزار هوشمند آموزش مجازي مي‌خواهند.

وي ادامه داد: با توجه به افزايش قابل‌توجهي که وام ضروري در سال تحصيلي جديد دارد مي‌تواند بخشي از مشکلات دانشجويان را در زمينه آموزش مجازي حل کند.

رئيس صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم ادامه داد: مشکلات جامعه براي همه مردم از جمله دانشجويان و خانواده آن‌ها وجود دارد شايد همه را ما نتوانيم حل کنيم ولي در حد توان و امکانات خود وام ضروري را ارائه مي‌دهيم تا دانشجويان بتوانند به وسيله آن گوشي هوشمند، لپ تاپ و در کل ابزار آموزش مجازي که نياز دارند را تهيه کنند.

مطيعي پيش از اين گفته بود: رويکرد اصلي صندوق در سال تحصيلي جديد، تقويت وام‌هاي دانشجويي است؛ به طوري که وام تحصيلي از ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان به ۱.۵ ميليون تا ۲ ميليون تومان و وام ضروري از يک ميليون تومان به ۲ تا ۵ ميليون تومان در موارد خاص افزايش يافته است.

به گفته وي وام شهريه از حدود يک ميليون تا پنج ميليون تومان براي سال تحصيلي جديد افزايش دارد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar