نماد آخرین خبر

واگذاری "مهدهای کودک" به آموزش و پرورش صحت دارد؟

منبع
تسنيم
بروزرسانی
واگذاری "مهدهای کودک" به آموزش و پرورش صحت دارد؟

تسنيم/  معاون امور اجتماعي سازمان بهزيستي کشور گفت: مهدهاي کودک هنوز به وزارت آموزش و پرورش واگذار نشده است.


حبيب‌الله مسعودي فريد با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري درباره وضعيت مهدهاي کودک اظهار کرد: فرمايشات مقام معظم رهبري مثل هميشه کليدي و راه گشا بود و تأکيد بر کارکرد آموزشي و پرورشي مهدهاي کودک که همواره بسيار مهم است.

وي با تأکيد بر اينکه بايد يک دستگاه و يک سازمان متولي مهدهاي کودک در کشور باشد، متذکر شد: اينکه يک سازمان مجوز براي مهدها صادر کند و دستگاه ديگر محتوا را، روش خوبي نيست چرا که بايد صفر تا صد مهدها به يک سازمان و دستگاه سپرده شود و اين فرايند مي‌توانند موثر باشد.

فريد ضمن اعلام آمادگي کامل سازمان بهزيستي براي تعيين تکليف مهدهاي کودک نيز گفت: کاملاً  آماده هستيم تا دوستان ما در شوراي عالي انقلاب فرهنگي يا هر جاي ديگري از صفر تا صد امور مهدهاي کودک را به يک نهاد مشخص بسپارند و به اين ترتيب اختلاف نظرها برطرف خواهد شد.

معاون امور اجتماعي سازمان بهزيستي کشور ضمن تکذيب صحبت‌هاي وزير آموزش و پرورش مبني بر واگذاري مهدهاي کودک به اين وزارتخانه گفت: در اين زمينه هنوز مصوبه‌اي وجود ندارد و هنوز تکيلف واگذاي اين مهدها مشخص نيست و قرار است به زودي در مجلس و دولت اين موضوع تعيين تکيلف شود و سازمان بهزيستي همچنان در ارتباط با صدور مجوز و نظارت بر مهدها وظفيه دارد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar