برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نمکی: کاهش فوتی‌های کرونا را به فال عادی‌انگاری اوضاع نگیرید

منبع
فارس
بروزرسانی

فارس/ وزير بهداشت گفت: همکاري خوب مردم و سازمان‌ها باعث شد تا شاهد کاهش مرگ‌وميرهاي کرونا باشيم. البته مردم آمار خوشنود کننده را به پاي عادي سازي نگذارند و اگر به اين تفکر برسيم دقيقه نود گل خواهيم خورد.

سعيد نمکي وزير بهداشت درخصوص آخرين اقدامات در زمينه اجراي طرح مديريت کرونا اظهار داشت: خوشبختانه همدلي خوبي بين مسؤولان و سازمان‌هاي مردم نهاد و سازمان بسيج و هلال احمر شکل گرفت و با همکاري خوب قرارگاه ستاد مبارزه با کرونا شاهد کاهش مرگ‌وميرها هستيم و دومين روزي هست که با مرگ زير 400 نفر را مواجهيم به طوري که تعداد مرگ و ميرهاي امروز ما به 389 نفر رسيده است.

وي با بيان اينکه اين موضوع دستاورد ارزشمندي است تصريح کرد: چندي پيش که سازمان‌هاي بين‌المللي پيش بيني کرده بودند تعداد مرگ‌هاي ما به 800 نفر خواهد رسيد که همين اتفاق در برخي کشورهاي اروپايي و آمريکا رخ داد، مشارکت‌ مردم و سازمان‌ها در رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و کادر بهداشت و درمان و پرستاران در درمان بيماران و بيماريابي گسترده باعث شد تا آمار کاهش پيدا کند.

نمکي افزود: مردم آمار خوشنود کننده را به پاي عادي سازي نگذارند و اگر به اين تفکر برسيم دقيقه نود گل خواهيم کرد، ويروس دچار جهش شده و رفتار آن متفاوت شده و شيوع آن بسيار بالاتر از ماه‌هاي قبل است لذا مردم نبايد زحمات همکاران من را به باد فراموشي نسپارند تا روزهاي آينده بتوانيم اخابر بهتري ارائه کنيم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره