برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پسر ۴ ساله گمشده را شناسایی کنید

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
پسر ۴ ساله گمشده را شناسایی کنید

باشگاه خبرنگاران/ سرپرست پايگاه نهم پليس آگاهي از انتشار تصوير پسربچه ۴ ساله به نام ابوالقاسم که در سال ۹۲ مفقود شده بود، به دستور مرجع قضايي خبر داد.

سرهنگ کارآگاه حيدر گودرزي سرپرست پايگاه نهم پليس آگاهي گفت: در سال ۹۲ خانواده‌اي از شهر‌هاي شرقي کشور براي زيارت به شهرري مراجعه کردند که پس از اسکان در اقامتگاه خود، مادر به همراه کودک خردسالش براي زيارت راهي حرم مطهر شده بود، اما در حين مسير متوجه شد کودکش در کنارش نيست و هر چه کودکش را جستجو مي‌کند او را پيدا نمي‌کند و به طور نامعلومي وي ناپديد شده است.
وي افزود: با توجه به مطرح شدن پرونده در پايگاه نهم پليس آگاهي تهران از سال ۹۲ و با عنايت به اينکه تا کنون اقدامات گسترده پليسي انجام شده است، اما متاسفانه هيچ گونه سرنخي براي پيدايش فقداني حاصل نشده است، بازپرس پرونده براي شناسايي و پيدايش فقداني دستور انتشار تصوير وي را صادر کرده است.
سرپرست پايگاه نهم پليس آگاهي تهران از شهروندان خواست: در صورت شناسايي و داشتن هرگونه اطلاع از کودک ۴ ساله مراتب را به بازپرس شعبه يکم دادسراي شهرري و يا به شماره تلفن ۵۱۰۵۵۴۸۲۸۰-۵۱۰۵۵۵۵۶۵۹ پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ اعلام کنند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره