برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پلیس راهور: ۲۹۰ هزار خودرو جریمه کرونایی شدند

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
پلیس راهور: ۲۹۰ هزار خودرو جریمه کرونایی شدند

باشگاه خبرنگاران/ رئيس پليس راهور ناجا گفت: در مجموع حدود ۲۹۰ هزار جريمه  در بخش‌هاي مختلف انجام شد که ۷۰ درصد اين جريمه‌ها براي ورود به شهر‌هاي قرمز و نارنجي بوده و ۳۰ درصد از اين ميزان جريمه براي تردد‌هاي شبانه (از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح) اتفاق افتاده است.

سردار سيد کمال هاديانفر رئيس پليس راهور ناجا با اشاره به اجراي طرح محدوديت‌هاي تردد در کشور اظهار کرد: از ابتداي اجراي طرح محدوديت‌هاي تردد در کشور تاکنون براساس آنچه که ستاد ملي مقابله با کرونا ابلاغ کرده است، علي رغم شرايط جوي بد نيروهاي پليس راهور به طور کامل در محور‌هاي شمالي کشور و محور‌هاي متأثر از بارش برف و باران حضور داشته‌اند.

سردار هاديانفر ادامه داد: مردم هم همکاري کاملي را با ما داشتند و هماهنگ با دستورالعمل‌ها و اطلاع رساني‌ها عمل کردند و در هيچ يک از مبادي ورودي يا خروجي شهرها تنش و يا درگيري با مردم را نداشتيم و همه از اين طرح تمکين کردند.

وي با بيان اينکه حدود ۵۱۱ هزار تذکر و عودت خودروها به مبدأ را داشتيم، افزود: ۴۱۰ هزار پيامک را براي افراد متخلفي که با پلاک غير بومي قصد ورود به شهر‌هاي قرمز و نارنجي داشتند و هم براي ممنوعيت تردد شبانه در ساعات ۲۱ شب تا ۴ صبح  ارسال کرده‌ايم.

رئيس پليس راهور ناجا بيان کرد: ما در روز‌هاي اول تاکيد کرديم که پيامک‌ها صرفا براي تذکر هستند و اعمال جريمه انجام نداديم و اين کار در شهر‌ها و راه‌ها انجام شد و تاکيد کرديم که همکاران ما در شهرها به صورت دستي جريمه نکنند و دوربين‌ها اين مسؤليت را عهده دار بودند.

وي افزود: در مجموع حدود ۲۹۰ هزار جريمه  در بخش‌هاي مختلف انجام شد که ۷۰ درصد اين جريمه‌ها براي ورود به شهر‌هاي قرمز و نارنجي بوده و ۳۰ درصد از اين ميزان جريمه براي تردد‌هاي شبانه (از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح) اتفاق افتاده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره