برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اعلام آمار خودروهای جریمه شده طی دو هفته محدودیت کرونایی

منبع
مهر
بروزرسانی
اعلام آمار خودروهای جریمه شده طی دو هفته محدودیت کرونایی

مهر/ رئيس مرکز اطلاعات و کنترل ترافيک راهور ناجا گفت: در کل کشور حدود ۳۰۰ هزار خودرو به دليل تردد غيرمجاز در جاده‌ها و هم تردد در ساعات ممنوعه (۲۱ شب تا ۴ صبح) جريمه شده‌اند.

سرهنگ احمد شيراني با اشاره به وضعيت ترافيکي محورهاي مواصلاتي، اظهار کرد: به جز معابر منتهي به پايتخت، هيچ محور ديگري داراي ترافيک نيست و فقط در آزادراه قزوين – کرج، کرج – تهران، محور شهريار – تهران و آزادراه ساوه – تهران شاهد ترافيک سنگين صبحگاهي هستيم.

وي ادامه داد: در دو هفته گذشته با توجه به طرح محدوديت‌هاي هوشمند کرونايي که از اول آذر اجرايي شد، متوسط ترددها در کل کشور ۴۰ درصد کاهش داشته البته در برخي محورها مانند تهران – قم ۷۰ درصد، در محورهاي منتهي به مشهد ۶۰ درصد و در جاده‌هاي شمالي ۵۰ درصد کاهش تردد داشته‌ايم.

رئيس مرکز اطلاعات و کنترل ترافيک راهور ناجا افزود: برخي افراد فکر مي‌کنند با گذشت اين دو هفته ممنوعيت‌ها برداشته شده و مي‌توانند به مسافرت بروند اما ممنوعيت خروج پلاک‌هاي بومي و ورود پلاک‌هاي غيربومي به شهرهاي نارنجي و قرمز همچنان ادامه دارد.

شيراني بيان کرد: در شهري مانند تهران که وضعيت شيوعکرونا طي دو هفته قبل قرمز بود و الان نارنجي شده، باز هم منع تردد (خروج بومي‌ها و ورود غيربومي‌ها) اجرا مي‌شود و اين تصور که «وضعيت بهتر شده، پس خودروها محدوديتي براي ورود و خروج ندارند»، اشتباه است.

وي در پايان گفت: از ابتداي آذر تا شب گذشته در کل کشور حدود ۳۰۰ هزار خودرو هم به دليل تردد غيرمجاز در جاده‌ها و هم تردد در ساعات ممنوعه (۲۱ شب تا ۴ صبح) جريمه شده‌اند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar