برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد از امروز آغاز شد

منبع
برنا
بروزرسانی
ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد از امروز آغاز شد

برنا/ ثبت نام اينترنتي شرکت در آزمون کارشناسي ارشد ناپيوسته سال ۱۴۰۰ دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي دولتي و غيردولتي از امروز يکشنبه ۱۶ آذر آغاز مي‌شود.
 
مهلت ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسي ارشد ناپيوسته سال ۱۴۰۰ در تمامي دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي دولتي، غيردولتي، همچنين دانشگاه آزاد اسلامي و بيست و ششمين المپياد علمي- دانشجويي کشور از امروز آغاز و روز يکشنبه ۲۳ آذر ماه پايان مي پذيرد و ثبت نام منحصراً به صورت اينترنتي و از طريق درگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش کشور به نشاني www.sanjesh.org انجام مي شود.

داوطلبان، ضمن توجه به شرايط عمومي و اختصاصي، مقررات وظيفه عمومي، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غير ايراني و توضيحات مربوط به سهميه رزمندگان و ايثارگران (مندرج در دفترچه راهنماي شرکت در آزمون که در درگاه اطلاع رساني سازمان سنجش اموزش کشور قرار مي‌گيرد)، در صورتي که داراي شرايط مذکور باشند، مي توانند حداکثر در دو رشته امتحاني (طبق ضوابط از رشته هاي امتحاني مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام) متقاضي ثبت نام در اين آزمون شوند.

دفترچه راهنماي ثبت نام، همزمان با شروع ثبت نام، در درگاه اطلاع رساني اين سازمان در دسترس خواهد بود و متقاضيان علاقه‌مند مي‌توانند همزمان با برگزاري آزمون کارشناسي ارشد ناپيوسته سال ۱۴۰۰، براي ثبت نام در اولين مرحله دوره بيست و ششمين آزمون المپياد علمي- دانشجويي کشور،بر اساس شرايط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام، اقدام کنند.

باتوجه به عدم پذيرش حضوري متقاضيان به منظور جلوگيري از شيوع ويروس کرونا و در جهت تسريع در بررسي و ثبت درخواست ها به صورت الکترونيکي، متقاضيان در صورت داشتن هر گونه سوال مي توانند به سيستم پيشخوان خدمات الکترونيکي سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند.

پس از ثبت درخواست، براي متقاضي شماره نامه و کدرهگيري از طريق پيام کوتاه ارسال مي شود. متقاضيان مي توانند پس از دريافت شماره و کدرهگيري از طريق پيام کوتاه، به پورتال رهگيري الکترونيکي مکاتبات به آدرس http://rahgiri.sanjesh.org وارد شده و از آخرين وضعيت درخواست خود مطلع شوند.

به متقاضيان توصيه مي شود که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام، ابتدا فرم پيش نويس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکميل کرده و سپس براساس فرم پيش نويس با مراجعه به درگاه اطلاع رساني اين سازمان، اطلاعات لازم را براساس بندهاي برنامه نرم افزاري ثبت نام وارد کنند. همچنين متقاضيان لازم است در درج اطلاعات ثبت نام دقت کنند.

بديهي است در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در موارد قيد شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک متقاضي در صورت پذيرفته شدن در آزمون، قبولي وي لغو و از ادامه تحصيل متقاضي جلوگيري مي شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره