برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آموزش و پرورش: امتحانات نهایی حضوریست

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
آموزش و پرورش: امتحانات نهایی حضوریست

صدا و سيما/ رئيس مرکز سنجش آموزش و پرورش گفت: امتحانات نهايي دانش آموزان پايه‌هاي نهم و دوازدهم امسال به صورت حضوري برگزار مي‌شود.

 آقاي خسرو ساکي افزود: امتحانات ساير پايه‌هاي تحصيلي در نوبت اول و دوم با توجه به شرايط کرونايي منطقه و تشخيص آموزش و پرورش استان و منطقه مي‌تواند به صورت حضوري و يا به صورت مجازي در شبکه شاد و يا سامانه آزمون يار برگزار شود.

وي تاکيد کرد: دانش آموزان پايه‌هاي دوازده جا مانده از امتحانات نهايي خرداد و شهريور امسال مي‌توانند دوباره در امتحاني که در دي ماه امسال و به صورت حضوري برگزار مي‌شود شرکت کنند.
رئيس مرکز سنجش آموزش و پرورش يادآور شد: تعداد اين دانش آموزان جا مانده ۷۶ هزار نفر است که امتحانات آن‌ها با رعايت شيوه نامه‌هاي بهداشتي از ۱۵ دي ماه و به صورت حضوري برگزار خواهد شد.

آقاي ساکي گفت: زمان برگزاري اين امتحانات ممکن است براساس تصميم جديد ستاد ملي کرونا تغيير کند که در صورت تغيير زمان امتحان به اطلاع دانش آموزان خواهد رسيد.
وي افزود: در صورتي که دانش آموزان پايه دوازدهمي در امتحان جبراني دي ماه شرکت نکنند براي ادامه تحصيل بايد به مدارس بزرگسالان مراجعه کنند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره