logo

جزئیات آدم ربایی و تجاوز به زن جوان

منبع
رکنا
بروزرسانی
جزئیات آدم ربایی و تجاوز به زن جوان

رکنا/ ۲ مرد جوان که در نقش مسافرکش زن جواني را ربوده و مورد در شرق تهران مورد تجاوز قرار داده بودند بازداشت شدند
 
اوايل دي ماه سال جاري زن جواني با حضور در اداره پليس از سناريوي گرفتار شدن در دام 2 زورگير شيطان صفت که او را هدف تجاوز قرار داده بودند خبر داد.

تجاوز به زن جوان در شرق تهران
زن جوان که مليحه نام دارد به ماموران گفت: در شرق تهران منتظر تاکسي بودم که يک خودروي پژو 405 خاکستري رنگ با 2 سرنشين مرد جلوي پام توقف کرد و چون فکر مي کردم راننده مسافرکش و مرد کناري اش مسافر است سوار بر خودرو شدم.


وي افزود: راننده در مسير از من و مرد ديگر اجازه گرفت تا در ميان راه بنزين بزند و همه چيز عادي به نظر مي رسيد که پس از بنزين زدن ناگهان در اتوبان تغيير مسير داد و به سمت جاده لواسان رفت و در آنجا با زور و تهديد مرا مورد تجاوز قرار دادند فقط التماس مي کردم اما آنها گوش نمي دادند  سپس گوشي موبايل و 800 هزار تومان پول نقدي که همراهم بود را سرقت کردند.

زن جوان ادامه داد: مردان شيطان صفت پس از اجراي نقشه شوم شان مرا در شرق تهران از خودرو به بيرون پرت کرده و به سرعت پا به فرار گذاشتند.

رديابي مردان شيطان صفت
قاضي دادگاه کيفري يک استان تهران با توجه به حساسيت موضوع دستور داد تا تيم ويژه اي از ماموران براي دستگيري 2 مرد شيطان صفت وارد عمل شوند و ماموران در تحقيقات ابتدايي به پمپ بنزين رفته و در بررسي دوربين هاي مداربسته موفق شدند شماره پلاک خودروي مردان شيطان صفت را رديابي کنند و در ادامه دستور توقيف خودرو صادر شد.

2 مرد مورد آزارگر دستگير شدند
تحقيقات پليسي ادامه داشت تا اينکه 21 دي ماه امسال 2 مرد به نام هاي حميد و ارسلان سوار بر خودروي پژو 405 خاکستري رنگ شناسايي و در عمليات پليسي دستگير شدند.

متهمان ابتدا خود را بيگناه معرفي مي کردند اما وقتي پيش روي زن جوان قرار گرفتند به اقدام شيطاني خود اعتراف کردند.


بنا بر اين گزارش، 2 متهم به دستور قاضي پرونده در دادگاه کيفري يک استان تهران به زندان رجايي شهر منتقل شدند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره