نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

اخاذی سه برادر در تصادفات ساختگی با پورشه

منبع
ايلنا
بروزرسانی
اخاذی سه برادر در تصادفات ساختگی با پورشه

ايلنا/ افرادي که با ايجاد تصادف ساختگي با خودروهايي مانند پورشه اقدام به اخاذي مي‌کردند، شناسايي و دستگير شدند.

"سرهنگ محمد کالوسي" سرکلانتر يکم پليس پيشگيري تهران بزرگ درباره برخورد با متهماني که با ايجاد تصادف ساختگي اقدام به اخاذي از شهروندان مي کردند، گفت: سه برادر با خودروي پژو ۴۰۵ و تردد در مناطق شمال تهران عمدتاً با خودروهاي گران‌قيمت مانند پورشه تصادف ساختگي ايجاد مي‌کردند و اين تصادفات به نحوي طراحي مي‌شد که خودروي مالباخته در آن مقصر شناخته شود.

وي ادامه داد: در تمامي اين تصادفات به جز سه مورد بقيه افراد بدون حضور پليس و تعيين خسارت اقدام به پرداخت خسارت مي کردند. فقط در سه مورد افراد به پليس مراجعه کرده و اعلام کردند که در يک تصادف اقدام به پرداخت خسارت کرده اند. پس از اعلام شکايت اين افراد، مأموران کلانتري ۱۲۳ نياوران موفق به بازداشت اين سه برادر شدند. 

سرکلانتر يکم پليس پيشگيري تهران بزرگ افزود: اين برادرها پس از ايجاد تصادف، از خودروي پژو ۴۰۵ پياده شده و با رانندگان خودروهايي که با آن‌ها تصادف کرده بودند، صحبت کرده و به نوعي آن‌ها را متقاعد مي‌کردند که مقصر هستند و از ۵۰۰ هزار تومان تا سه ميليون تومان از مالباختگان خسارت گرفته بودند. 

سرهنگ کالوسي با بيان اينکه اين متهمان ۶۷ مورد تصادف ساختگي را انجام داده، تصريح کرد: اين متهمان آمار تصادفات را در سررسيدي به ثبت رسانده بودند و در دو ماه اخير موفق به اخاذي ۱۷۰ ميليون توماني از مالباختگان شده بودند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره