نماد آخرین خبر

حضور زائرانی از قاره آفریقا برای زیارت مزار سردار سلیمانی

منبع
تسنيم
بروزرسانی
حضور زائرانی از قاره آفریقا برای زیارت مزار سردار سلیمانی

تسنيم/ پاي عشق که در ميان باشد، قاره آفريقا هم که باشي خودت را براي ديدار يار به گلزار شهداي کرمان و مرقد مطهر حاج قاسم به کرمان مي‌رساني.
حال و هواي عجيبي است ديدن جمع عشاق و دلدادگان مرقد مطهر شهيد سپهبد قاسم سليماني در گلزار شهداي کرمان که خالي از جمعيت نمي‌شود و هر روز به جمع زائرانش اضافه مي‌شود.
من که هر روز ساعاتي را افتخار حضور در گلزار شهداي کرمان دارم و شاهد حضور زائراني از اقصي‌نقاط کشور و کشورهاي جبهه مقاومت در منطقه خاورميانه بودم هم فکرش را نمي‌کردم که شب گذشته تماشاگر زائراني از يک کشور قاره آفريقايي نيجريه باشم.
برخي تنها آمده‌اند، برخي همراه زن و فرزند و عده‌اي هم همراه کاروان از راه‌هاي دور خود را به پايتخت مقاومت جهان اسلام رسانده‌اند.
اما پاي عشق که در ميان باشد، قاره آفريقا هم که باشي خودت را براي ديدار يار به گلزار شهداي کرمان و مرقد مطهر حاج قاسم به کرمان مي‌رساني و چه زيبا و عاشقانه عرض ارادت مي‌کردند.
پايتخت مقاومت جهان اسلام و گلزار شهداي کرمان يک سالي است که ملجا و پناه دلدادگان، عاشقان و زائراني است که از گوشه و کنار دنيا خود را به استان کرمان و مرقد مطهر شهيد سپهبد قاسم سليماني مي‌رسانند. يکي پياده مي‌آيد و يکي مشقت راه طولاني را بر خود هموار مي‌کند تا ساعتي در شکوه و معنويت گلزار شهداي کرمان با سردار دلها درددل کرده و تجديد عهد و پيمان کند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره