برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دستگیری ۲ برادر به اتهام قتل در شهرستان فنوج

منبع
مهر
بروزرسانی
دستگیری ۲ برادر به اتهام قتل در شهرستان فنوج

مهر/ فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان از شناسايي و دستگيري عاملان قتل يک شهروند فنوجي در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.
سردار احمد طاهري اظهار داشت: در پي اعلام يک فقره تصادف منجر به فوت در يکي از محلات شهرستان فنوج، بلافاصله مأموران انتظامي شهرستان جهت بررسي موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وي افزود: مأموران با حضور در صحنه تصادف مشاهده کردند که فردي در اثر تصادف با خودروي نيسان دچار آسيب جدي شده و در دم فوت نموده است.
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان اظهار داشت: مأموران پليس آگاهي شهرستان فنوج با توجه به مشکوک بودن صحنه جرم، تحقيقات ميداني و پيگيري‌هاي پليس با استفاده از روش‌هاي علمي کشف جرم، ساختگي بودن صحنه تصادف و علت ديگر مرگ مقتول براي آنان محرز و مشخص شد.
سردار طاهري بيان داشت: مأموران پليس آگاهي با انجام تحقيقات فني و تخصصي و همکاري معتمدين روستا موفق به شناسايي متهمان که ۲ برادر بودند شدند که اقدام به صحنه سازي قتل کرده بودند.
وي تصريح کرد: در نهايت با تلاش‌هاي مأموران پليس آگاهي و با انجام يکسري اقدامات تخصصي مخفيگاه قاتلان در يکي از روستاهاي شهرستان فنوج شناسايي و طي يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه هر ۲ برادر در کمتر از ۲۴ ساعت از ارتکاب قتل دستگير شدند.

وي افزود: متهمان که در ابتدا منکر جنايت ارتکابي شدند در نهايت به قتل شهروند فنوجي و نحوه اجراي آن اعتراف کردند و گفتند، به دليل اختلاف قبلي و مسائل مالي با مقتول با وي درگير مي‌شوند و با سنگ اقدام به ضربه شديد به سر او کرده و پس از بيهوشي متوفي را به ۲۰۰ متر جلوتر نزديک جاده روستايي در شهرستان مي‌برند و شروع به صحنه سازي مي‌کنند.
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان با بيان تشکيل پرونده براي متهمان و معرفي آنان به مراجع قضائي به مخلان نظم و امنيت هشدار داد: پليس با تمام توان و اقتدار و اشراف اطلاعاتي اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتکاب جرم به هرشيوه و نحوي، آرامش و آسايش عمومي شهروندان را مختل کنند و برابر قانون و با قاطعيت با مجرمان با قاطعيت و سرسخت رفتار مي‌کند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره