نماد آخرین خبر

سرانه بالای جراحی بینی در ایران

منبع
مهر
بروزرسانی
سرانه بالای جراحی بینی در ایران

مهر/ عضو انجمن جراحان پلاستيک و زيبايي، از سرانه بالاي جراحي بيني در ايران خبر داد.

بابک معتقدي، در آستانه برگزاري چهارمين وبينار ماهانه بزرگان رينوپلاستي ايران، اظهار داشت: اين وبينار ۱۶ بهمن 99 از ساعت ۱۹ تا ۲۱ با حضور اساتيد و صاحبنظران برجسته برگزار مي‌شود و شرکت کنندگان و اطلاعات خود را درباره جراحي هاي پلاستيک به اشتراک مي گذارند و در جديدترين دستاوردهاي علمي در اين حوزه مورد بحث و گفتگو قرار مي‌گيرد.

وي افزود: رينوپلاستي روش هاي مختلفي دارد و از جمله روش‌هاي نوين آن انجام جراحي هاي بيني بدون نياز به بازسازي دريچه‌هاي تنفسي بيني است و در واقع در جراحي هاي معمولي معمولاً دريچه تنفسي باز و پس از انجام جراحي، مجدد اين دريچه‌هاي تنفسي بازسازي مي‌شود.

عضو انجمن جراحان پلاستيک و زيبايي ادامه داد: در انجام جراحي‌هاي بيني، با روشي که دريچه تنفسي بيني سالم بماند نتايج موثرتري در رفع انحراف و کجي بيني نيز خواهد داشت و عوارض جراحي بيني در اين روش بسيار کمتر از روش‌هاي معمولي است.

معتقدي با اشاره به اينکه ايران يکي از کشورهايي است که آمار جراحي بيني  در آن سرانه بالايي نسبت به جمعيت دارد، گفت: افرادي که تمايل به انجام جراحي بيني دارند حتماً بايد به پزشکان متخصص و مربوطه مراجعه کنند و مراقب تبليغات فريبنده در فضاي مجازي مانند اينستاگرام باشند.

وي تاکيد کرد: سايت انجمن جراحان پلاستيک و زيبايي، سايت سازمان نظام پزشکي و وزارت بهداشت از جمله راهکارهايي است که افراد  مي‌توانند نسبت به دستيابي پزشکان حاذق جهت انجام جراحي اطلاع کسب کنند.

 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره