برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ویژه‌های حوادث؛ مردی که همسرش را به آتش کشید!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
ویژه‌های حوادث؛ مردی که همسرش را به آتش کشید!

آخرين خبر/ روزهاي زندگي‌مان با حوادث مختلفي گره خورده است که شايد اطلاع از آن‌ها بتواند ما را در برابر آسيب‌هاي مشابه آگاه سازند. به همين سبب  هر شب مهم‌ترين اخبار کاشي جامعه را در قالب بسته خبري به شما مخاطبان گرامي ارائه کنيم.

مدتي قبل پدر همسرم فوت شد و ارثيه‌اي به او رسيد. به همسرم پيشنهاد دادم تا با پول ارثيه خانه بهتري بخريم و او هم قبول کرد. براي خريد خانه من هم مقداري پول گذاشتم و به اين ترتيب خانه بهتري خريديم و در آن ساکن شديم. همسرم راضي نمي‌شد که بخشي از خانه را به نام من بزند، من هم تصميم گرفتم... ادام ماجرا را در خبر بالا(بازداشت شوهر به اتهام قتل آتشين همسر) بخوانيد.

*****

مرد جنايتکاري که با همسر برادرش اختلاف شد تصيم گرفت به شکل هولناکي از وي انتقام بگيرد طوري که برادرزاده او هم در آتش اين خشم درگير شد. جزئيات داستان را در خبر مربوطه(عموي جنايتکار قصاص شد) بخوانيد.

*****

دوستم مهدي از من خواسته بود تا نشاني خانه زوج ثروتمندي را به او بدهم. آن روز هم مقابل خانه دختر مورد علاقه‌ام رفتم و روي يک پله نشستم و خوراکي خوردم و بعد از آن هم رفتم چند ساعت بعد هم... براي آگاهي از چند و چون ماجرا خبر بالا(معماي سرقت مسلحانه از خانه مرد ثروتمند) را مشاهده کنيد.

*****

با زن جواني به نام «افسانه» آشنا شدم و با هم ارتباط برقرار کرديم. او 25 سال بيشتر نداشت  و سابقه دار بود و شيشه و کريستال مصرف مي کرد اين بود که... جزئيات ماجرا را در خبر مربوطه(همسر صيغه‌اي طعمه‌اي براي دزدي!) بخوانيد.



به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar