برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

قاتل خاموش جان سه نفر در اهر را گرفت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
قاتل خاموش جان سه نفر در اهر را گرفت

ايرنا/ رئيس مرکز حوادث و فوريت‌هاي پزشکي شهرستان اهر گفت: بر اثر استنشاق گاز مونوکسيدکربن سه نفر جان خود را در اهر از دست دادند.

مرتضي حسين‌زاده روز پنجشنبه در گفت‌وگويي اظهار کرد: ساعت ۹:۳۰ صبح امروز با اطلاع از نشت گاز منوکسيدکربن در يک منزل، بلافاصله همکاران فوريت‌هاي پزشکي و کارشناسان اورژانس شهرستان اهر به محل اعزام شدند.
وي با بيان اينکه متاسفانه در اين حادثه سه  برادر که از اعضاي يک خانواده بودند جان باختند، افزود: اين افراد ۳۳ ساله، ۳۵ ساله و ۳۷ ساله بودند که بر اثر مسموميت با گاز دي اکسيدکربن جان باختند.
مرکز عمليات و هدايت بحران فوريت‌هاي پزشکي آذربايجان شرقي نسبت به استفاده اصولي از وسايل گرمايشي در منازل در پي برودت هوا هشدار داد و اعلام کرد: کم‌دقتي در استفاده از وسايل گرمايشي در امکان سربسته و منازل مسکوني، به دليل عدم رعايت هشدارهاي امنيتي و سهل‌انگاري موجب رخ دادن حوادث ناگواري مي‌شود.
بنا به اعلام اين مرکز، جهت جلوگيري از بروز هر نوع حادثه ناگوار مسموميت با گاز مونواکسيدکربن، شهروندان بايد قبل از روشن کردن وسايل گرمايشي مثل بخاري از متصل بودن صحيح دودکش ‏بخاري به بدنه بخاري و محل خروج گاز در ساختمان اطمينان حاصل کنند.
با سرد شدن هوا و رعايت نکردن اصول ايمني در کاربرد وسايل گرمايشي همه ساله موجب مسموميت و فوت تعدادي از اهالي استان مي‌شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره