برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

انتقام عجیب داماد از عروس

منبع
ايران
بروزرسانی
انتقام عجیب داماد از عروس

ايران/ داماد کينه‌جو وقتي مراسم ازدواجش به هم خورد براي انتقام از عروس عکس‌هاي خصوصي او را در فضاي مجازي منتشر کرد.

خانم جواني به پليس فتا مراجعه کرد و مدعي شد تصاوير خصوصي وي در فضاي مجازي و شبکه‌هاي اجتماعي پخش شده است. وي در توضيح ماجرا گفت: مدتي قبل با شخصي آشنا شدم و پس از مدتي قصد ازدواج با يکديگر را داشتيم اما در شب عروسي با توجه به اختلافات و درگيري‌هاي دو خانواده همه چيز به هم خورد و از هم جدا شديم و تمام تصاويري که از بنده در فضاي مجازي پخش شده مربوط به همان زمان است.

سرهنگ داود معظمي گودرزي، رئيس پليس فتا تهران بزرگ در اين باره گفت: پس از اين شکايت کارشناسان پليس فتا تحقيقات خود را آغاز کردند و با در نظر گرفتن همه جوانب و بررسي‌هاي تخصصي ادله ديجيتال موجود در پرونده متهم را که همان داماد سابق بود شناسايي کردند و پس از تشريفات قضايي، وي در يکي از مناطق شمالي تهران دستگير و به پليس فتا منتقل شد. مجرم پس از حضور در پليس فتا تهران بزرگ ضمن قبول جرم خود اظهار داشت قصد ازدواج با شاکي را داشتم که به علت اختلافات خانواده‌ها اين ازدواج به هم خورد و من براي تلافي و انتقام از اين خانواده دست به اين کار زدم و تمام تصاويري که از شاکي داشتم  در فضاي مجازي منتشر کردم.

اين مقام مسئول با هشدار به مجرماني که با انتشار تصاوير خصوصي و خانوادگي کاربران با آبروي آنان بازي مي‌کنند، بيان داشت: سوءاستفاده از تصاوير شخصي و خصوصي در شبکه‌هاي اجتماعي يکي از شايع‌ترين جرايم حوزه فضاي مجازي بوده و باتوجه به اينکه هرگونه مزاحمت و انتشار تصاوير خصوصي و خانوادگي افراد در فضاي سايبري برابر قانون جرم محسوب مي‌شود، پليس فتا خود را موظف به برخورد قاطعانه با مجرمان و قانون‌شکنان دانسته و تمام توان خود را براي حفظ امنيت و آرامش شهروندان در فضاي مجازي به کار خواهد گرفت.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره