برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جزئیات اصابت گلوله به دختر جوان در تعقیب و گریز پلیس و سارقان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
جزئیات اصابت گلوله به دختر جوان در تعقیب و گریز پلیس و سارقان

ايسنا/ فرمانده انتظامي تهران بزرگ توضيحي را درباره ماجراي تير خوردن به دختر جوان در ميانه تعقيب و گريز پليس با مجرمان در محدوده سردار جنگل ارائه کرد.
سردار حسين رحيمي در حاشيه اجراي چهل و دومين مرحله از طرح رعد که پيش از ظهر امروز در ستاد فاتب برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران درباره ماجراي اصابت گلوله به دختري جوان در محدوده خيابان سردار جنگل گفت: چندي پيش همکاران من با يک خودروي مشکوک برخورد کرده و دستور توقف اين خودرو را صادر کردند، اما راننده و سرنشينان اين خودرو بدون توجه به دستور ايست پليس پا به فرار گذاشته و در اين حين تعقيب و گريز در مسير طولاني ميان پليس و اين مجرمان شکل گرفت.
رحيمي با بيان اينکه مجرمان سارق بودند گفت: در ميانه تعقيب و گريز اين افراد اقدام به شليک به سمت خودروي پليس کرده و سعي داشتند تا از اين طريق از دست پليس فرار کنند. در همين راستا ماموران پليس نيز ضمن رعايت قانون بکارگيري سلاح اقدام به تيراندازي به سمت اين افراد کردند.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ با بيان اينکه در جريان شليک متاسفانه گلوله اي به يک دخترخانم جوان در محدوده خيابان سردار جنگل اصابت کرد، گفت: ايشان دچار مصدوميت شده و بلافاصله عمليات از سوي ماموران ما متوقف شده و امدادرساني به اين خانم جوان در دستور کار قرار گرفت و ايشان به بيمارستان منتقل شد.
رحيمي با بيان اينکه دختر جوان سريعا به بيمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار گرفت، افزود: طي آخرين بررسي که شب گذشته انجام داديم خوشبختانه با اقدامات انجام شده حال ايشان خوب و رو به بهبود است.
وي در پاسخ به پرسشي در مورد ادعاي برخي از اعضاي خانواده اين فرد در ويدئوهاي منتشر شده گفت: به هر حال در ساعات اوليه نزديکان و افراد خانواده تحت تاثير احساسات قرار گرفته و گويا مراجعاتي هم به نگهبان بيمارستان داشتند که اين نگهبان با توجه به اينکه اطلاع و اختياري نداشته نتوانسته آنطور که خانواده اين فرد انتظار داشتند توقعات آنها را برآورده کند.

وي در پاسخ به پرسشي درباره اينکه آيا اين خانواده از سوي رسانه هاي ضد انقلاب تحت فشار قرار داشتند نيز تصريح کرد: اينطور هم بوده است اما خوشبختانه ما چندين مرتبه با خانواده اين دختر جوان صحبت کرديم و در آخرين تماس نيز خانواده ايشان از پليس تقدير و تشکر هم داشتند.
رحيمي با تاکيد بر اينکه حفظ سلامت و جان مردم از مهمترين اولويت هاي پليس است، گفت: به محض اطلاع از اين حادثه دستور دادم تا اين دختر جوان در بهترين بيمارستان ها و تحت نظر بهترين پزشکان تحت درمان قرار گرفته و سلامتي به طور کامل به ايشان بازگردد.
رحيمي درباره دستگيري اين سارقان نيز گفت: تحقيقات و اقدامات پليس براي دستگيري اين افراد در دست انجام است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar 

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره