برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مرگ پدر و فرزند بر اثر گاز گرفتگی

منبع
ايرنا
بروزرسانی
مرگ پدر و فرزند بر اثر گاز گرفتگی

ايرنا/ رييس پليس کرج اعلام کرد که انتشار گاز کربن سبب مرگ يک پدر و فرزندش در عظيميه کرج شد.

سرهنگ محمد معظمي گودرزي اظهار داشت : در اين حادثه که امروز به پليس گزارش شد يک مرد ۴۵ ساله و پسر ۱۴ ساله اش در يک واحد مسکوني در منطقه عظيميه کرج جان خود را از دست دادند.

وي بيان داشت: در پي تماس تلفني شهروندان با مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر وقوع يک فقره حادثه گازگرفتگي در منطقه عظيميه، بلافاصله ماموران کلانتري ۱۴ رسالت به محل حادثه اعزام شدند.

وي افزود: با بررسي صحنه حادثه و دريافت نظريه آتش‌نشاني مشخص شد ۲ نفر به عدم رعايت نکات ايمني و نشت شلنگ گاز بخاري دچار گازگرفتگي شده و جان خود را از دست داده اند.

فرمانده انتظامي شهرستان کرج اظهار داشت: در اين خصوص پرونده تشکيل و به مراجع قضايي ارسال شد.

معظمي گودرزي در بخش ديگري از سخنانش گفت : در پي دريافت چند خبر مبني بر شرارت و برهم زدن نظم عمومي توسط فردي شرور در منطقه چمران کرج؛ دستگيري وي در دستورکار کلانتري ۱۲ چمران قرار گرفت.

وي افزود: در بررسي هاي اوليه ماموران مشخص شد نامبرده به به دليل جرائم مختلف تحت تعقيب بوده و به صورت دائم محل سکونتش را تغيير مي دهد و بيشتر اوقات در روستاهاي حاشيه شهرستان کرج مستقر است.

معظمي گودرزي خاطرنشان کرد: ماموران با تلاش شبانه روزي و انجام اقدامات پليسي موفق به شناسايي محل اختفاي متهم در يکي از روستاهاي اطراف کرج شدند و در نيمه هاي شب در يک عمليات غافلگيرانه دستگير و به کلانتري دلالت داده شد.

وي گفت: متهم براي انجام تحقيقات تکميلي به پليس امنيت عمومي استان منتقل شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره