برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

چگونگی فعالیت مدارس در خیز چهارم کرونا اعلام شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
چگونگی فعالیت مدارس در خیز چهارم کرونا اعلام شد

باشگاه خبرنگاران/ مديرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش درباره چگونگي فعاليت مدارس در خيز چهارم کرونا و وضعيت برگزاري امتحانات نهايي توضيح داد.

محمد محسن بيگي مديرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش درباره چگونگي فعاليت آموزشي مدارس در خيز چهارم کرونا و افزايش تعداد شهر‌هاي با وضعيت نارنجي و قرمز بيان کرد: رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي براي فعاليت مدارس مطابق گذشته اعمال خواهد شد و در شهر‌هاي نارنجي و قرمز به هيچ‌وجه بازگشايي حضوري مدارس انجام نمي‌شود.

او ادامه داد: در شهر‌هاي با وضعيت زرد و آبي دانش آموزان پايه‌هاي اول و دوم ابتدايي و هنرستاني‌ها آن هم با رعايت شيوه‌نامه‌هاي بهداشتي و حضور حداکثر ۱۰ دانش آموز در هر کلاس مي‌توانند به صورت اختياري در آموزش حضوري شرکت کنند.

مديرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش درباره وضعيت برگزاري امتحانات نهايي با وجود شيوع بيشتر بيماري تصريح کرد: مطابق تصميم گرفته شده و با توجه به اهميت امتحانات نهايي در انتخاب رشته دانش‌آموزان و کنکور داوطلبان آزمون سراسري، ارزشيابي با رعايت شيوه‌نامه‌هاي بهداشتي و به طور حضوري خواهد بود.

محسن‌بيگي در پاسخ به پرسشي مبني بر اينکه براي سال تحصيلي آينده بازگشايي حضوري مدارس در دستور کار است يا خير، گفت: در اين مورد صرفا پيشنهاداتي ارائه شده است و هنوز کار قطعيت ندارد و بايد ببينيم که وضعيت شيوع بيماري در کشور چگونه خواهد بود، فعلا درباره اظهار نظر براي اين موضوع زود است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره