نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

جزئیات حمله هولناک دزدان به بازیکن فوتبال

منبع
همشهري
بروزرسانی
جزئیات حمله هولناک دزدان به بازیکن فوتبال

همشهري/ چند روز پس از حمله خونين زورگيران به بازيکن تيم فوتبال پديده، پليس از تحقيقات ويژه براي شناسايي و دستگيري سارقان خبر داد.
شامگاه 12فروردين بود که مهاجم تيم فوتبال پديده مشهد در راه رفتن به خانه هدف حمله هولناک سارقان قرار گرفت. او در اين حمله خونين به‌شدت مجروح و به بيمارستان منتقل شد و در اين ميان دزدان با سرقت موبايلش پا به فرار گذاشتند.
سينا زامهران، روز گذشته درباره اين سرقت خونين به فارس گفت: هنگامي که از تمرين به نزديکي خانه رسيدم 2نفر به سمت خودرويم آمدند و تلفن همراهم را خواستند. من که متعجب و شوکه شده بودم چيزي نگفتم اما يکباره يکي از آنها با چاقو به دستم زد. هوا تاريک بود و در آن منطقه هم تقريبا کسي را نمي‌ديدم.
وي افزود: بعد از اين اتفاق تلفن همراهم را برايشان پرت کردم و گفتم اين هم موبايل اما دست بردار نبودند. دوباره چاقو را به سمتم گرفتند تا جايي که مجبور شدم از پشت فرمان خودم را به سمت صندلي شاگرد پرت کنم. با خودم گفتم که شايد با اين کار آنها من را رها کنند ولي اين بار با قمه مچ پاي چپم را زدند. در ادامه باز هم ضرباتي را به‌دست راستم زدند و واقعاً شرايط عجيبي بود.
مهاجم تيم فوتبال پديده تأکيد کرد: وقتي موبايلم را پرت کردم از اينکه آنها مشغول زدن ضربه با چاقو بودند تعجب کردم. واقعا به قصد کشتن به من قمه و چاقو مي‌زدند. خدا خيلي به من رحم کرد که زنده ماندم. بعد از آن هم با يک خودروي 206SD فرار کردند.
زامهران با تأکيد بر اينکه در آن شرايط نتوانست چهره اين سارقان را ببيند گفت: آنقدر خون از من رفته بود که چشمانم خوب نمي‌ديد. وقتي اورژانس به آنجا آمد بلافاصله به بيمارستان منتقل شدم. دستم 18بخيه خورده و فعلا بايد استراحت کنم اما از طريق پليس پيگير هستم. دستم در آتل قرار دارد و بايد تحت نظر پزشکان باشم تا ببينم شرايط چه مي‌شود.

در همين حال سرهنگ جواد شفيع‌زاده، رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي از شروع تحقيقات براي شناسايي و دستگيري سارقان خبر داده و گفته است: در پي اعلام سرقت منجر به جرح سينا زامهران، يکي از بازيکنان تيم فوتبال در مشهد، دستوراتي براي بررسي پرونده و شناسايي و دستگيري عاملان اين اقدام مجرمانه برابر اعلام شاکي پرونده صادر شده است.
 وي افزود: کارآگاهان مبارزه با سرقت‌هاي خشن وارد عمل شدند و با توجه به سرنخ‌هاي موجود، تحقيقات پليس براي شناسايي و دستگيري متهمان پرونده ادامه دارد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره