نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

توضیح وزیر علوم درباره نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه‌ها در سال جدید

منبع
ايلنا
بروزرسانی
توضیح وزیر علوم درباره نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه‌ها در سال جدید

ايلنا/ وزير علوم نحوه برگزاري کلاس‌هاي دانشگاه‌ها در سال جديد را تشريح کرد.

وزير علوم گفت: کلاس‌هاي عملي و آزمايشگاه‌ها در شهرهاي آبي و زرد به صورت حضوري برگزار مي‌شوند. همچنين با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي دانشجويان در اتاق‌هاي تک نفره خوابگاه‌ها اسکان مي‌يابند.

منصور غلامي وزير علوم، تحقيقات و فناوري گفت: در سال جديد برنامه آموزشي دانشگاه‌ها بر اساس تصميمات ستاد ملي مقابله با کرونا ادامه مي‌يابد.

وي ادامه داد: حضور فيزيکي دانشجويان در دانشگاه‌ها منوط به وضعيت شيوع کرونا ويروس و تصميم ستاد ملي مقابله با اين بيماري است، اميدوارم در سال جديد اين بيماري برچيده شود و شاهد حضور فيزيکي همه دانشجويان در محيط دانشگاه‌ها باشيم. 

وزير علوم افزود: کلاس‌هاي عملي و آزمايشگاه‌ها در شهرهاي آبي و زرد به صورت حضوري برگزار مي‌شود. در اين شرايط دانشجويان بايد با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و در اتاق‌هاي تک نفره خوابگاه‌ها اسکان يابند. 

وي ادامه داد: يکي از برنامه‌هاي خوبي که در سال جديد در نظر داريم اين است که خدمات دانشجويي را در سال جديد بيشتر کنيم و اقدامي که در اين زمينه انجام مي‌شود اين است که سازمان امور دانشجويان در دانشگاه‌ها شعبه مستقيم ايجاد کند و معاونت‌هاي دانشجويي عملاً به واحد اين سازمان تبديل شوند. 

غلامي افزود: حضور دفاتر سازمان امور دانشجويان در دانشگاه‌ها موجب مي‌شود که خدماتي که سازمان از تهران ارائه مي‌دهد به واحدها واگذار کند تا اين واحدها با سرعت بيشتر و بررسي‌هاي دقيق‌تر خدمات را به دانشجو ارائه بدهند.


به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar