نماد آخرین خبر

«گشت ارشاد» تعطیل نیست

منبع
فارس
بروزرسانی
«گشت ارشاد» تعطیل نیست

فارس/ فرمانده انتظامي پايتخت گفت: طرح ناظر يک و برخورد با‌ تخلفات و موارد ضد اخلاقي با قدرت و جديت در حال انجام است و در اين زمينه کوتاه نيامده‌ايم.
سردار حسين رحيمي فرمانده انتظامي پايتخت درباره‌ بدحجابي برخي افراد در خيابان و خودروها و اينکه آيا طرح امنيت اخلاقي پليس متوقف شده است يا نه؛ اظهار داشت: طرح ناظر يک و برخورد با تخلفات و موارد ضد اخلاقي با قدرت و جديت در حال انجام است.
فرمانده انتظامي پايتخت با بيان اين مطلب که پليس با برنامه‌ريزي کار را انجام مي دهد تصريح کرد: در اين زمينه به هيچ وجه کوتاه نيامديم؛ مگر مي شود با مسائل اخلاقي و امنيتي جامعه خصوصاً ضد اخلاقي شوخي کرد يا کوتاه آمد؛ تکليف ما، وظيفه ما و بزرگترين رسالت پليس همين است.
سردار رحيمي در پاسخ به ديگر پرسش فارس در اين خصوص که در مواجهه با بدحجابي گشت امنيت اخلاقي در خيابان ها حضور دارد يا پيامک بد حجابي ارسال مي شود، گفت: در اين راستا تمام رده‌هاي پليس انجام وظيفه مي‌کنند؛ تنها پليس امنيت اخلاقي نيست؛ پليس راهنمايي و رانندگي، پليس پيشگيري و گشت امداد نيز اگر مورد بدحجابي را مشاهده کنند به پليس امنيت اخلاقي که محوريت کار را بر عهده دارد اعلام کرده و برخورد صورت مي‌گيرد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره