نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

مرگ مرموز پسر جوان در خانه

منبع
ايران
بروزرسانی
مرگ مرموز پسر جوان در خانه

ايران/ مرگ مرموز  پسر جوان و اظهارات برادر دو قلو و پدرش معماي تازه‌اي مقابل تيم جنايي پايتخت قرار داد.
نخستين روز فروردين مأموران کلانتري 181 وردآورد در تماس با بازپرس کشيک قتل پايتخت از مرگ مشکوک پسر 21 ساله‌اي در يکي از بيمارستان‌ها خبر دادند.
با اعلام اين خبر تحقيقات به دستور بازپرس مصطفي واحدي آغاز شد. در تحقيقات از خانواده پسر جوان به‌نام ايمان، آنها مدعي شدند که پسر جوان تعادلش را از دست داده و زمين خورده اما هنگام سقوط سرش به ميز کوچکي اصابت کرده و حالش بد شده است. باتوجه به وخامت حال ايمان، پدر و برادر دوقلويش او را به بيمارستان منتقل کردند که چند ساعت بعد فوت کرد.
بريدگي روي گردن
در حالي که خانواده پسر جوان چنين اظهاراتي را مطرح کردند، به دستور بازپرس شعبه يازدهم دادسراي امور جنايي تهران، جسد براي مشخص شدن علت اصلي مرگ به پزشکي قانوني منتقل شد.
با انجام آزمايش ها و کالبدشکافي از سوي متخصصان پزشکي قانوني، آنها اعلام کردند که دو بريدگي عميق روي گردن پسر جوان وجود دارد که علت مرگ ايمان بوده است. طبق نظريه اوليه پزشکي قانوني، بريدگي ممکن است بر اثر چاقو يا شيشه شکسته به‌وجود آمده باشد.

آثار بريدگي روي گردن با اظهارات پدر و برادر ايمان مغايرت داشت و همين مسأله باعث شد تا به دستور بازپرس جنايي آنها بازداشت شوند. در تحقيقات بعدي که از آنها صورت گرفت، پدر ايمان گفت: همسرم به خاطر اختلافاتي که داشتيم از من جدا شد و من با دو پسر دوقلويم زندگي مي‌کردم. روز حادثه، ايمان به حمام رفته بود وقتي بيرون آمد صداي زنگ خانه را شنيديم. ايمان به سمت آيفون رفت تا در را باز کند، اما چون تازه از حمام آمده بود و پايش خيس بود روي سراميک‌هاي سالن پذيرايي سر خورد. او ادامه داد: پسرم تعادلش را از دست داد و با صورت روي ميز عسلي افتاد. شيشه ميز عسلي شکست و گردن او را بريد. او را فوراً به بيمارستان انتقال داديم اما متأسفانه پسرم فوت کرد.
در تحقيقات ميداني، سرايدار ساختمان نيز گفت: داخل اتاقک سرايداري بودم که برادر ايمان  سراسيمه به سراغم آمد و از من کمک خواست. وقتي وارد آپارتمانشان شدم با صحنه بدي مواجه شدم. خانه پر از خون بود و شيشه ميز عسلي شکسته شده بود. آنها به قدري مضطرب و نگران بودند که حتي با اورژانس هم تماس نگرفته بودند. من با اورژانس تماس گرفتم و ايمان را به بيمارستان منتقل کرديم.
باتوجه به اظهارات متناقض خانواده ايمان و احتمال وقوع قتل، بازپرس جنايي از پزشکي قانوني درخواست کرد تا مشخص شود بريدگي روي گردن پسر جوان با چاقو بوده يا  با شکسته شدن شيشه به‌وجود آمده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره