نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

آخرین وضعیت مرگ مشکوک پرونده مجری سابق

منبع
همشهري
بروزرسانی
آخرین وضعیت مرگ مشکوک پرونده مجری سابق

همشهري/ خبرگزاري ميزان ديشب در مورد آخرين وضعيت بررسي نتايج آزمايشات پزشکي قانوني فوت مرحومه آزاده نامداري نوشت: پيرو اقدامات تخصصي صورت پذيرفته، آزمايشات آسيب‌شناسي در حال انجام است و هنوز نتايج آن مشخص نشده است.
بر اساس اين گزارش تعيين علت قطعي مرگ پس از روشن شدن نتايج تمامي آزمايشات و بر اساس نتايج آن و همچنين معاينات انجام شده و يافته‌هاي بررسي صحنه جرم انجام و نتيجه به اطلاع مقام محترم قضايي رسانده خواهد شد.
اين گزارش ضمن تکذيب برخي اخبار منتشره در مورد فوت ازاده نامداري مي‌افزايد روند تخصصي تعيين علت فوت همچنان در حال انجام است و اعلام هر خبري در اين خصوص صرفا از مجاري رسمي و قانوني صورت خواهد پذيرفت.
به گزارش همشهري، از شامگاه هفتم فروردين‌ماه که خبر مرگ مجري سابق صدا و سيما، جنجال زيادي در رسانه‌ها به‌پا و مردم زيادي را شوکه کرد، مهم‌ترين سؤال اين بود که دليل مرگ او چيست؟
از همان نخستين لحظات پيدا شدن پيکر بي‌جان اين زن در خانه‌اش در طبقه هفتم برجي در خيابان مهستان، قاضي محمد شهرياري، سرپرست دادسراي جنايي تهران، ‌قاضي حبيب‌الله صادقي بازپرس وي‍ژه قتل، کارآگاهان جنايي و تيم پزشکي قانوني با حضور در محل حادثه تحقيقات گسترده‌اي را براي روشن‌شدن ابعاد پنهان اين اتفاق دردناک آغاز کردند.
با انجام تحقيقات مشخص شد که فرضيه جنايت منتفي است. آنطور که مشخص بود حدود 30تا 40ساعت از مرگش مي‌گذشت.

زمان حادثه، او در خانه تنها بود. همسرش به همراه دختر کوچکشان به شمال کشور سفر کرده بودند و پدر و مادر وي نيز به تصور اينکه آزاده نيز همراه آنهاست در اين مدت به او سر نزده بودند.
هرچند پيدا شدن دست‌نوشته‌هايي از متوفي که بيشتر شبيه به وصيت‌نامه بود و متني شبيه خداحافظي که او خطاب به دخترش نوشته بود فرضيه مرگ خودخواسته او را قوت مي‌بخشيد اما با دستور قاضي جسد به پزشکي قانوني انتقال يافت تا با انجام آزمايشات تخصصي علت اصلي مرگ مشخص شود.

غم سنگين
پرونده مرگ آزاده نامداري در دادسراي جنايي تهران در حال رسيدگي است و صبح ديروز شوهر وي در دادسرا حاضر شد تا توضيحاتي درخصوص مرگ او ارائه بدهد؛ مردي سياهپوش و داغدار با چهره‌اي غمگين و پريشان که نشان مي‌داد در اين مدت روزهاي سخت و وحشتناکي بر او گذشته است. «هنوز باورم نمي‌شود که آزاده را از دست داده‌ام. اين داغ بزرگ را چطور مي‌توانم تحمل کنم؟ چطور با اين غم سنگين کنار بيايم؟ زندگي من ويران شد.» همسر آزاده نامداري اينها را مي‌گويد و ادامه مي‌دهد: « در اين مدت خبرنگاران زيادي از داخل و خارج از کشور با من تماس گرفتند و درخواست مصاحبه کردند اما حتي نمي‌توانستم کلمه‌اي به آنها بگويم. تصاويري از زندگي شخصي من در فضاي مجازي و سايت‌ها منتشر شده که با ديدن آنها داغم بيشتر شد. داغ از دست دادن همسرم از يک طرف و دامن زدن به شايعات و اظهارنظرهاي نادرست درباره زندگي من از طرف ديگر باعث شده که روزهاي وحشتناکي را سپري کنم و عذاب بيشتري ببينم.
زخمي که شايعات بر روح و جان همسر آزاده نامداري به جا گذاشته چنان عميق است که ادامه مي‌دهد: من اين افرادي که با شايعه پراکني و انتشار عکس از خانه و زندگي من داغم را بيشتر کردند، هرگز نمي‌بخشم و مطمئن باشيد سر پل صراط جلويشان را مي‌گيرم. چون ايمان دارم خدا قاضي اصلي است نه افرادي که با قضاوت‌هاي نادرست، تيشه به ريشه ما مي‌زنند و به راحتي با کنکاش‌هاي بي‌مورد همسر مرا قضاوت مي‌کنند.‌ اي کاش بدانند که ما به اندازه کافي داغداريم، غمي بزرگ روي شانه‌هاي ما سنگيني مي‌کند و در اين شرايط شنيدن قضاوت‌هاي بيجا و نادرست بيشتر عذابمان مي‌دهد.

زندگي آرام 
 او مي‌گويد: ما زندگي خوبي داشتيم. ‌آزاده به‌شدت سرزنده و شاد بود. قبل از حادثه قرار بود با همسر و دخترم به شمال کشور برويم. بستگان من در آنجا زندگي مي‌کنند و مي‌خواستيم سري به آنها مخصوصا مادربزرگم که بيمار بود بزنيم. اما آزاده در آخرين دقايق از آمدن پشيمان شد. گفت کار دارد و مي‌خواهد در خانه بماند. حتي از دخترم پرسيد که پيش من مي‌ماني؟ که دخترم گفت: «مي‌خواهم دريا را ببينم و تفريح کنم.» اين شد که راهي شمال شديم و همسرم در خانه ماند.
وي ادامه مي‌دهد: با او به‌صورت پيامکي در ارتباط بودم و حتي از همسرم خواستم که تنها نماند و به خانه پدر و مادرش برود اما نمي‌دانستم که چنين حادثه‌اي رخ مي‌دهد و او را براي هميشه از دست خواهم داد. اما اين را تأکيد کنم که من و آزاده هيچ مشکلي با يکديگر نداشتيم، زندگيمان کاملا عاشقانه بود، همه زندگيمان دخترمان بود و نمي‌دانم چرا اينطور شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره