logo

انجام چهار پرواز برای بازگرداندن ایرانی ‌ها از گرجستان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
انجام چهار پرواز برای بازگرداندن ایرانی ‌ها از گرجستان

ايسنا/ سخنگوي سازمان هواپيمايي کشوري از انجام چهار پرواز به تفليس براي بازگرداندن مسافران ايراني از گرجستان خبر داد و گفت: اگر باز هم نيازي به تکرار اين پرواز براي کمک به هموطنان‌مان باشد با اخذ مجوزهاي لازم اين کار را انجام خواهيم داد.

محمد حسن ذيبخش درباره پروازهاي انجام شده به مقصد گرجستان اظهار کرد: اين پروازهاي برنامه‌اي و دائمي نيست و بر اساس نيازي که وجود داشته باشد با اخذ مجوزهاي لازم از ستاد ملي مقابله با کرونا انجام مي‌شود.  
وي افزود: شرکت هواپيمايي قشم با هماهنگي سفارت جمهوري اسلامي ايران در تفليس، ديروز (يکشنبه ۲۲ فروردين ماه) چهارمين پرواز مسافري به مقصد گرجستان و بالعکس را براي بازگرداندن هموطناني که به علت محدوديت هاي ناشي از کرونا، از بازگشت به کشور بازمانده بودند،   انجام داد.
سخنگوي سازمان هواپيمايي کشوري ادامه داد: با مساعدت و همکاري سفارت جمهوري اسلامي ايران در تفليس، اقدامات لازم در راستاي بازگرداندن ديگر مسافرين ايراني به کشور و رفع موانع اين مهم را از طريق پيگيري‌هاي مستمر و بايسته از دستگاه‌هاي متولي دولت گرجستان، در دستور کار اجرايي خود قرار داد و با انجام پرواز اخير، حدود ۱۴۵ مسافر، پس از ماه‌ها مواجهه با محدوديت‌هاي ناشي از پاندمي، موفق به ديدار خانواده‌هاي خود شدند.
ذيبخش تاکيد کرد: اين پروازهاي فوق‌العاده تنها براي کمک به ايرانياني که در کشورهاي مختلف هستند و مي‌خواهند به کشورشان بازگردند انجام مي‌شود و همه پروتکل‌هاي بهداشتي ابلاغي از سوي ستاد ملي مقابله با کرونا درباره همه اين پروازها به دقت اجرايي مي‌شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره