برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جریمه بیش از ۶۲۰ هزار خودرو در ساعات منع تردد شبانه در پایتخت

منبع
ايسنا
بروزرسانی
جریمه بیش از ۶۲۰ هزار خودرو در ساعات منع تردد شبانه در پایتخت

ايسنا/ معاون آموزش و فرهنگ ترافيک پليس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که از زمان آغاز طرح منع تردد شبانه در پايتخت ۶۲۰ هزار دستگاه خودروي سواري جريمه شده‌اند.

سرهنگ علي همه‌خاني درباره اجراي طرح منع تردد شبانه در تهران گفت: شهروندان بايد توجه داشته باشند که طرح ترافيک در پايتخت فعلا به مدت يک هفته لغو شده و اجراي طرح منع تردد شبانه همچنان در تمام شب‌ها به جز در شب‌هاي قدر پابرجاست. بنابراين تمامي خودروهاي فاقد مجوز که اقدام به تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد کنند مشمول جريمه ۲۰۰ هزار توماني خواهند شد.  

 وي با بيان اينکه دوربين‌هاي پليس در ساعات منع تردد شبانه فعال است، گفت:  از زمان آغاز طرح منع تردد شبانه در پايتخت تا کنون، ۶۲۰ هزار دستگاه وسيله نقليه غيرمجاز که اقدام به تردد در ساعات ممنوعه کرده بودند، شناسايي و جريمه شده‌اند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافيک پليس راهور تهران بزرگ همچنين درباره مخدوش کردن پلاک نيز گفت: طرح برخورد با تخلفات مخدوش کردن پلاک نيز همزمان با اجراي طرح منع تردد شبانه در حال اجراست و تنها در فروردين ماه امسال۲۵ هزار و ۶۸۹ مورد تخلف مخدوشي و پوشش پلاک مورد اعمال قانون قرار گرفته و  ۲۱۴۷ دستگاه خودرو هم به اين دليل توقيف شده‌اند.

 همه‌خاني از رانندگان خواست که با توجه به شيوع گسترده ويروس کرونا، از تردد در سطح شهر در ساعات منع تردد و رفتن به دورهمي ها و مهماني ها به خاطر حفظ جان خود و ديگران جدا خودداري کنند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar