برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جوانی که به مادر خود هم رحم نکرد

منبع
رکنا
بروزرسانی
جوانی که به مادر خود هم رحم نکرد

رکنا/ پسر خراساني که به مادر خود رحم نکرده بود توسط پليس شناسايي و بازداشت شد.

برداشت 400 ميليون ريال از حساب مادر براي رسيدن به مراحل بالاتر بازي پسر خراساني را به دردسر انداخت.

رئيس پليس فتا خراسان جنوبي از شناسايي فردي خبر داد که اقدام به برداشت غيرمجاز از حساب بانکي مادر خود براي خريد بازي آنلاين کرده بود.

سرهنگ علي محمدپور، رئيس پليس فتا خراسان جنوبي در تشريح اين خبر اظهار داشت: با مراجعه فردي به پليس فتا و ارائه مرجوعه قضايي مبني بر برداشت غيرمجاز مبلغ 400 ميليون ريال چندين مرحله از حساب بانکي وي، رسيدگي به اين موضوع در دستور کار اين پليس قرار گرفت.

وي ادامه داد: پس از پيگيري کارشناسان پليس فتا مشخص شد تمامي مبالغ صرف خريد اکانت‌هاي بازي‌ آنلاين شده است که با بررسي دقيق‌تر و اطلاعات بدست آمده، عامل برداشت غير مجاز وجه شناسايي شد.

اين مقام انتظامي گفت: با اقدامات تخصصي صورت گرفته معلوم گرديد عمليات برداشت مبالغ توسط پسر شاکي انجام شده است و سپس پيامک‌هاي تراکنش بانکي توسط فرزند او پاک شده است، بر همين اساس شاکي از شکايت خود صرف نظرکرد و پرونده براي پايان مراحل قضايي به دادسرا ارجاع داده شد.

سرهنگ محمدپور خاطر نشان کرد: علاقه نوجوانان و جوانان به بازي‌هاي آنلاين مسبب هيجانات کاذب و تلاش براي رسيدن به مراحل بالاتر مي‌شود، از اين‌ رو والدين مي‌بايست در بحث استفاده از اينترنت و بازي‌هاي آنلاين فرزندان را همراهي کنند تا اين مشکلات در آينده مسبب بر هم زدن کانون گرم خانواده نشود، همچنين شهروندان مي‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مجرمانه در فضاي ‌مجازي يا پيام‌رسان‌هاي‌‌ موبايلي موضوع را از طريق نشاني پليس‌ فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمي گزارش کنند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره