نماد آخرین خبر

هشدار پلیس فتا درباره تبلیغات ثبت‌نام و خرید واکسن کرونا

منبع
ايسنا
بروزرسانی
هشدار پلیس فتا درباره تبلیغات ثبت‌نام و خرید واکسن کرونا

ايسنا/ رييس مرکز تشخيص و پيشگيري از جرائم سايبري پليس فتاي ناجا نسبت به کلاهبرداري از شهروندان در پوشش ثبت نام و خريد واکسن کرونا هشدار داد.
سرهنگ علي محمد رحبي  دراين باره گفت: اخيرا در مواردي ديده شده که افراد سودجو با انتشار آگهي‌هاي فريبنده در فضاي مجازي، ادعاي فروش واکسن کرونا را دارند و از شهروندان مي‌خواهند که براي خريد ثبت نام کنند.
وي ادامه داد:اين افراد واکسن‌هاي تقلبي و جعلي را تبليغ و صرفاً به قصد سودجويي، سرقت‌هاي اينترنتي، سرقت اطلاعات شخصي و کلاهبرداري، دست به چنين اقدامي مي‌زنند.
رجبي تاکيد کرد: از اين رو لازم است شهروندان فريب تبليغات پر زرق و برق فضاي مجازي با عنوان " ثبت‌نام و خريد واکسن کرونا" را نخورند و به هيچ وجه به صفحه‌هاي تقلبي ايجاد شده با عناوين مختلف در اين خصوص اعتماد نکنند.
به گفته وي شهروندان براي تهيه داروهاي مورد نياز خود به داروخانه ها و مراکز معتبر و مورد تاييد وزارت بهداشت مراجعه کنند و از خريد هرگونه دارو تحت عنوان داروي درمان کرونا در فضاي مجازي خودداري کنند.
رجبي تصريح کرد: تنها مرجع قانوني واکسن کرونا، وزارت بهداشت است و هرگونه خبري در اين خصوص قطعاً از طريق رسانه ملي و خبرگزاري‌هاي معتبر اطلاع رساني مي‌شود.



به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره