نماد آخرین خبر

کاهش دمای هوا در شمال غرب و سواحل دریای خزر

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
کاهش دمای هوا در شمال غرب و سواحل دریای خزر

باشگاه خبرنگاران/ از امروز به تدريج تا پنجشنبه در شمال غرب و سواحل درياي خزر کاهش دما بين ۸ تا ۱۲ درجه خواهد بود.

امروز در مناطقي از آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، ارتفاعات اردبيل، گيلان، مازندران، کردستان، کرمانشاه، ايلام، زنجان، همدان، مرکزي، قزوين، البرز، تهران، سمنان، اصفهان، شمال فارس، يزد، چهارمحال و بختياري، کهگيلويه و بويراحمد، ارتفاعات کرمان و خراسان شمالي، شمال خراسان رضوي رگبار، گاهي رعد و برق و وزش باد شديد موقت به ويژه در ساعات بعد از ظهر و اوايل شب پيش‌بيني مي‌شود.

سه‌شنبه در استان‌هاي آذربايجان غربي، آذربايجان شرقي، اردبيل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ايلام، همدان، مرکزي، زنجان، قزوين، البرز، تهران، سمنان، قم، اصفهان، چهارمحال و بختياري، کهگيلويه و بويراحمد، خوزستان، گيلان، مازندران، شمال فارس، يزد، کرمان و سيستان و بلوچستان به ويژه در ساعات بعد از ظهر و اوايل شب رگبار و رعد و برق، وزش باد شديد موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ رخ خواهد داد.

چهارشنبه بارش در شمال غرب، غرب، سواحل درياي خزر، دامنه‌هاي جنوبي البرز، شمال شرق، شرق، دامنه‌هاي جنوبي زاگرس و بخش‌هايي از جنوب شرق کشور و پنجشنبه در مناطقي از شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌هاي البرز مرکزي و شرقي، شرق و شمال شرق ادامه دارد.

از امروز به تدريج تا پنجشنبه در شمال غرب و سواحل درياي خزر کاهش دما بين ۸ تا ۱۲ درجه خواهد بود. از امروز تا پنجشنبه به تناوب درياي خزر مواج است. چهارشنبه خليج فارس و روز‌هاي پنجشنبه و جمعه شرق خليج فارس و تنگه هرمز مواج است.

آسمان تهران امروز کمي ابري است و در بعدازظهر افزايش ابر ، بارش پراکنده، گاهي رعد و برق و وزش باد شديد پيش بيني مي شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره