نماد آخرین خبر

قطع برق، پلیس را به دردسر انداخت

منبع
ايران
بروزرسانی
قطع برق، پلیس را به دردسر انداخت

ايران/ قطعي برق در روزهاي اخير در اغلب شهرهاي کشور موجب اخلال در روند زندگي و کار مردم و بسياري از اداره‌ها و حتي بي‌نظمي در ترافيک شهري شده است همين امر اعتراض پليس راهور را نيز به‌دنبال داشته است و قطع برق و خاموشي چراغ‌هاي راهنمايي و رانندگي را موجب افزايش ترافيک شهري دانستند.

سرهنگ محمدي، رئيس پليس راهور استان اصفهان در اين باره گفت: طبق گزارش‌هاي همکاران برق حدود يک چهارم شهر قطع شد و اين موضوع ترافيک شهر را دچار مشکلات بسياري کرد و علاوه بر سردرگمي رانندگان و شهروندان امکان بروز تصادفات شديد و خسارت به اموال مردم وجود دارد.

وي در خصوص قطعي برق و مشکلات پيش آمده در تقاطع‌هاي شهر، اظهار کرد: همکاران ما مشکلات بسياري در اين زمينه دارند و با اين وضعيت توان مديريت تردد تقاطع‌ها را نداريم.

مردم بايد در اين شرايط اوضاع را مديريت کنند و به رفع مشکل کمک کنند حتي اگر مأمور راهنمايي هم در تقاطع باشد از يک مأمور کاري ساخته نيست و اگر قرار باشد برق تقاطع‌ها قطع باشد بايد حداقل چهار مأمور در هر تقاطع حاضر شوند و عملاً اين کار براي ما امکانپذير نيست.

وي ادامه داد: از قبل مکاتباتي براي تأمين برق ذخيره براي تقاطع‌هاي شهر داشتيم که اين برق ذخيره تأمين شود اما اين موضوع تاکنون عملياتي نشده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره