نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

قتل همزمان 3 جوان در لارستان

منبع
رکنا
بروزرسانی
قتل همزمان 3 جوان در لارستان

رکنا/  قاتل فراري که همزمان 3 جوان را به گلوله بسته بود پس از فرار از لارستان در هرمزگان به دام افتاد.
فرمانده انتظامي استان فارس گفت: با تلاش کارآگاهان پليس آگاهي لارستان عامل قتل سه مرد ۲۳، ۲۹ و ۳۱ ساله دستگير و روانه زندان شد.
سردار رهام بخش حبيبي در تشريح اين خبر اظهار داشت: ۳۰ ارديبهشت سال گذشته در يکي از روستاهاي لارستان فردي با اسلحه جنگي کلاش ۳ نفر را به قتل رسانده و سريعاً از محل وقوع جرم متواري مي‌شود.
وي افزود: در بررسي کارآگاهان پليس آگاهي لارستان هويت قاتل مشخص و برابر اظهارات اهالي محل وي با افراد متوفي نسبت خانوادگي نزديک دارد و به دليل اختلافات قبلي اقدام به چنين کاري کرده است.
بازداشت قاتل فراري 3 جوان لارستاني
فرمانده انتظامي استان با بيان اينکه دستگيري قاتل به صورت ويژه در دستور کار مأموران انتظامي قرار گرفت، عنوان داشت: کارآگاهان پليس آگاهي لارستان در بررسي‌هاي اوليه مطلع شدند که قاتل به استان هرمزگان متواري شده است.

سردار حبيبي عنوان داشت: مأموران انتظامي پس از چند ماه کار اطلاعاتي مخفيگاه قاتل در کوه‌هاي اطراف شهرستان "حاجي‌آباد" از توابع هرمزگان را شناسايي و پس از اخذ نيابت قضائي به آن مکان اعزام شدند.
اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينکه قاتل قبل از حضور مأموران از بندرعباس به استان کرمان نقل مکان کرده بود، خاطر نشان کرد: کارآگاهان موفق شدند در اين خصوص ۲ نفر که از قاتل حمايت و در فرار و مخفي کردن وي نقش اساسي داشتند را دستگير و به لارستان انتقال دهند.
وي با اشاره به اينکه با پيگيري مجدانه پليس قاتل که متوجه دستگيري هر دو دوست خود که آذوقه و مکان استراحت براي وي مهيا مي‌کردند شده بود از کرمان به فارس اعزام و خود را تسليم پليس کرد.
سردار حبيبي با بيان اينکه قاتل ۳۷ ساله در بازجويي اوليه علت و انگيزه قتل را اختلافات خانوادگي اعلام کرد، گفت: در اين خصوص يک قبضه اسلحه جنگي کلاش نيز کشف شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره