نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

قتل خونین با چماق در بانه

منبع
رکنا
بروزرسانی
قتل خونین با چماق در بانه

رکنا/ جوان 26 ساله بانه اي با چماق در بانه به قتل رسيد.
درگيري و نزاع بين 2 جوان در بانه رنگ خون گرفت و يکي از آنها کشته شد.
رسول کرمي چگيني فرمانده انتظامي بانه گفت: در پي وقوع يک فقره نزاع در يکي از روستا‌هاي توابع شهرستان بلافاصله عوامل انتظامي و پليس آگاهي براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.
رسول کرمي چگيني فرمانده انتظامي بانه اظهار کرد: در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد مردي ۳۹ ساله با يک جوان ۲۶ ساله اهل و ساکن همان روستا درگير و ضارب با يک چماق که در دست داشت به مقتول حمله ور و او را مورد ضرب و جرح قرار داد و از محل متواري شد.
وي تصريح کرد: مجروح حادثه پس از انتقال به بيمارستان صلاح الدين ايوبي شهرستان بانه با توجه به اينکه پزشک معالج وضعيت عمومي وي را رضايت بخش ندانسته جهت مداوا به سنندج منتقل نمودندکه متاسفانه علارغم تلاش تيم پزشکي به علت شدت جراحات وارده فوت نمود.
چگيني با بيان اينکه ماموران پليس آگاهي طي هماهنگي‌هاي قضايي به عمل آمده دستگيري قاتل فراري را در دستور کار خود قرار دادند گفت: با اشراف اطلاعاتي قاتل در مناطق صفر مرزي شهرستان بانه در حال تردد بود که شناسايي کمتر از ۲۴ ساعت در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.

وي با بيان اينکه متهم در تحقيقات کارآگاهان پليس به درگيري و مجروح کردن شخص مورد نظر در پي اختلافات شخصي اعتراف کرد گفت: متهم به قتل پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.
چگيني در پايان خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي با قاطعيت با برهم زنندگان نظم و امنيت برخورد مي‌کند و از عموم شهروندان درخواست کرد هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.
 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره