نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

ماجرای هولناک مردی که دامادشان را کُشت

منبع
رکنا
بروزرسانی

رکنا/ قاتل کرمانشاهي که در اختلاف خانوادگي دامادشان را با گلوله به قتل رساند پس از ماه ها فرار در پرديس دستگير شد.
تيراندازي هولناک در کرمانشاه که منجر به کشته شدن داماد خانواده شده بود قاتل در پرديس به دام افتاد.
امير حيدر محمدي با بيان اينکه حادثه قتل در تاريخ يازده فروردين امسال در شهرک پرديس رخ داد، گفت: بلافاصله با همراهي پليس آگاهي و انتظامي در محل حاضر شديم و بررسي‌هاي اوليه و تحقيقات ميداني از اهالي محله آغاز شد.
وي افزود: بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌داد فردي به اسم«ياسر فخري» که داماد خانواده بهراميان بوده به دليل سابقه اختلافات خانوادگي با همسرش توسط برادر همسر خود به قتل رسيده است.
بازپرس ويژه قتل ادامه داد: اين اختلافات ظاهراً چند ماه طول داشته و مقتول به درب منزل پدرخانم خود مراجعه کرده و با ايجاد سر و صدا قصد داشته همسر خود را به خانه مشترکي که با هم داشتند برگرداند.
به گفته محمدي، برادر همسر مقتول با اسلحه کلاشينکف جنگي غيرمجازي که بنا به گفته خود از ساليان قبل تهيه و در منزل نگهداري مي‌کرد به کوچه مي‌آيد و به مقتول شليک مي‌کند.

وي با بيان اينکه ابتدا يک تير به خودرو مقتول شليک مي‌شود که از شيشه عقب به پهلوي وي برخورد مي‌کند، يادآور شد: پس از اين موضوع مقتول کنترل خودرو را از دست داده و خودرو به ديوار يکي از منازل همسايه برخورد مي‌کند.
بازداشت تيرانداز فيلم جنجالي قتل کرمانشاه
بازپرس ويژه قتل کرمانشاه خاطرنشان کرد: در نهايت متهم زمانيکه مقتول از خودرو پياده شد از فاصله ۵۰ متري به سر وي شليک مي‌کند و باعث مرگ او مي‌شود.
بررسي‌هاي فني و تخصصي نشان مي‌داد وي در حال تردد بين استان‌هاي مختلف کشور بود که در نهايت با همکاري پليس آگاهي کرمانشاه و البرز در تاريخ دوم خرداد و به فاصله ۵۳ روز بعد از قتل در شهر ملارد از توابع استان البرز دستگير شد.
وي مواردي که در رابطه با اين ماجرا مطرح است از جمله درگيري مقتول با مادر همسرش در روز قبل و‌ يا تهيه سلاح از اصفهان را رد کرد و گفت: قاتل صبح همان روز قتل از کرج به کرمانشاه آمده بود و مقتول نيز نهار را همان روز در منزل پدر همسرش صرف کرده و بعد خاله همسرش را به شهرستان صحنه برده و رسانده و پس از بازگشت درخواست کرده همسرش به منزل برگردد که عدم پذيرش اين موضوع توسط همسرش باعث درگيري لفظي در کوچه شده است.
بازپرس ويژه قتل کرمانشاه گفت: متهم بنا به گفته خود قصد قتل مقتول را داشته است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره