برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

محدودیت تردد شبانه از امشب اجرا می‌شود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
محدودیت تردد شبانه از امشب اجرا می‌شود

ايرنا/ معاون اجتماعي پليس راهور گفت: محدوديت تردد شبانه از ساعت 22 تا ۳ بامداد از امشب(شنبه) از سر گرفته مي‌شود و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

سرهنگ عين الله جهاني روز شنبه افزود: براساس تصميم اتخاذ شده شب جمعه و شب شنبه ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه منع تردد شبانه لغو شده بود و خودروها جريمه نمي شدند. همچنين ابلاغيه معاون امنيتي - انتظامي وزارت کشور و رئيس کميته امنيتي - اجتماعي و انتظامي ستاد ملي مقابله با کرونا مبني بر لغو ممنوعيت تردد شبانه در شب هاي منتهي به انتخابات به نيروي انتظامي ابلاغ شده بود.

وي ادامه داد: يکي از عوامل اصلي لغو ممنوعيت تردد شبانه در اين دو شب، جابجايي صندوق هاي راي گيري و تردد عوامل اجرايي و نظارتي در حوزه هاي انتخابيه بود.

جهاني با اشاره به ارسال پيامک هايي مبني بر بررسي تردد هموطنان در طرح شبانه گفت: مردم نگران پيامک‌هاي ثبت تخلف تردد شبانه از ساعت 22 تا ۳ بامداد در روزهاي ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه نباشند زيرا جريمه‌ها اعمال نمي‌شود.

معاون اجتماعي نيروي انتظامي اضافه کرد: ممنوعيت خروج خودروها با پلاک بومي از شهرهاي گروه قرمز و نارنجي و ورود خودروهاي با پلاک غيربومي همچنان به اين شهرها ادامه دارد.

در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعيت قرمز، ۱۷۵ شهر در وضعيت نارنجي، ۲۵۱ شهر در وضعيت زرد قرار دارند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar